annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My base app werkt al 3 maanden niet

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0

Zoals je ziet in de titel kan ik al 3 maanden geen gebruik meer maken van de base app en dus mijn verbruik niet controleren, als ik mij aanmeld via data of paswoord gaat die gewoon terug naar de aanmeldingspagina, verwijderen en opnieuw installeren is ook geen optie. Graag wat hulp want ik weet dus nooit wat ik verbruik en wat ik nog over heb. Het is een abonnement van het werk maar als dit niet word opgelost zonder mij alternatieven te geven ben ik geneigd om over te stappen naar een andere provider. Nogmaals, geen alternatieven, ik wil gewoon een goed werkende app. Ook berichten verzenden is soms een probleem, berichten willen niet verzenden maar data werkt wel, nadat ik dan de vliegtuigmodus heb aan en uit gezet lukken de berichten wel weer maar dit zou toch niet de bedoeling moeten zijn.

 

Grtjs.

Beantwoorden