annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Naar waar moet ik mijn betaalbewijs doorsturen om mijn lijn te laten deblokkeren?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb gisteren gebeld naar jullie i.v.b Met mijn betaling mijn lijn is geblokkeerd en als ik mijn betaling door stuur dan wordt mijn lijn terug geactiveerd maar weet niet naar waar
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Nicole,

Ik kan me voorstellen dat je je lijn zo snel mogelijk gereactiveerd wilt hebben wanneer je je betaling hebt gedaan. Gelukkig zag ik dat dit ondertussen ook is gebeurd Smiley Knipoog !

Wanneer je lijn afgesloten wordt in verband met een laattijdige betaling, stuur je je betaalbewijs via e-mail naar collection@telenetgroup.be. Onze collega's zullen je verwittigen via sms wanneer je lijn weer actief is. Meestal gebeurt dit vrij snel. In het slechtste geval kan dit tot 48 uur duren.

We hebben een aantal interessante tips die je kunnen helpen in zulke situaties. Neem zeker een kijkje via deze link deze link. Hier kan je alles lezen over wat de mogelijkheden zijn om de reactivatie vlotter te laten verlopen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes