annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer geblokkeerd en ik heb ondertussen betaald. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,

Ik had een openstaande factuur en dinsdag werd mijn abonnement afgesloten. Ik heb dan ook meteen mijn factuur betaald maar tot nu toe is mijn Base-nummer (048xxxxxxx) niet actief. Hoe moet ik het activeren en kan ik met deze nummer naar een andere provider gaan zonder het bij Base te reactiveren? (Ja, ik ga naar een andere provider)

Groetjes
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Sephietje,

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht!

Je lijn werd ondertussen op 11/02/2017 opnieuw geactiveerd. Ik kan best begrijpen dat het niet leuk is om een geschorste lijn te hebben. Je kan een domiciliëring activeren om dergelijke situaties te vermijden, want een schorsing brengt ook kosten (€10) met zich mee.

In je klantenzone op www.BASE.be, kan je makkelijk en snel een domiciliëring aanvragen, zodat de betaling tijdig vereffend wordt.

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

PS: Jouw oproepnummer heb ik verborgen, zodat je geen last krijgt van stalkers Smiley Knipoog

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes