annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer van simkaart nodig om naar BASE om te schakelen

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste
Ik zou van ORANGE naar BASE willen overgaan. Ik wil 2 abonnementen kopen voor mij en mijn dochter. Tijdens de bestelling wordt nummer van sim-kaart gevraagt. Het is probleem dat ik dat niet heb. We hebben afgepnipte sim-kaarten zonder nummers, papieren zijn verloren en in de klantezone van ORANGE vind ik geen cijfers terug. We willen graag onze huidige nummers behouden. Wat te doen? Wat adviseren jullie?
Alvast bedankt
Met vriendelijk groeten
Yulia
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Yulia37,

Het is fijn om te horen dat je naar BASE wilt omschakelen!

Om je Orange-telefoonnummers te kunnen behouden heb je inderdaad de simkaartnummers nodig. Je kan best contact opnemen met de klantenservice van Orange om deze op te vragen.

Hopelijk kunnen we jullie snel verwelkomen op ons netwerk!

Mocht je nog verdere vragen hebben, stel ze dan gerust! We helpen je graag verder. Smiley Vrolijk

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste,
Mijn vriendin zou ook willen overstappen van telenet naar base. Wij hebben het simkaartnummer wel, maar dit telt 19 cijfers ipv de gevraagde 13. Welke cijfers dienen dan doorgegeven worden?
Alvast bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hoi Soreal08,

Ooh, fijn om te horen dat je vriendin ook BASE-klant wilt worden!

Een nummeroverdracht van Telenet naar BASE wordt gevalideerd aan de hand van het Telenet-klantnummer en het gsm-nummer. De Telenet-simkaartnummer moet je dus niet opgeven.

Mocht jij of je vriendin nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag Smiley Knipoog

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos