annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummeroverdracht duur langer dan verwacht

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste, ik heb mijn nummeroverdracht aangevraagd, en heb ook mijn nieuwe simkaart ontvangen, ik heb dan per direct mijn nieuwe simkaart geactiveerd, maar ik vraag me af hoelang daar duurt voordat scarlet mijn netwerk stopzet. Want normaal is dat een paar uur zeiden bij base, maar het duurt nu al dagen! Graag meer info, want ik vertrek binnenkort op reis en wil dat dit in orde komt!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Jason,

Wat fijn dat je voor BASE gekozen hebt. Welkom alvast Smiley Vrolijk !

Wanneer een nummeroverdracht langer duurt dan verwacht, zijn er meestal foutieve gegevens doorgegeven om de nummeroverdracht aan te vragen.
Het simkaartnummer en/of klantennummer van de oude provider moeten correct zijn om de overdracht soepel te laten verlopen. Zijn deze gegevens niet correct? Dan wordt de aanvraag geweigerd door de oude provider.

• Een simkaartnummer heeft 19 cijfers. Er worden maar 13 cijfers gevraagd voor het nummerbehoud. Of het de eerste, laatste of middelste 13 cijfers die nodig zijn, is afhankelijk van bij welke provider je bent.

Best neem je contact op met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, door te bellen naar 0486 19 1999, of door te e-mailen naar BASE.support@telenetgroup.be. Houd zeker de gegevens bij de hand van je oude provider. Onze collega's zullen een nieuwe aanvraag tot overname van nummer uitsturen.

Ook kan het zijn dat je tijdens de online activatie via BASE.be/welkom een memo-datum gekozen hebt. In dat geval wordt de overdracht pas doorgestuurd op de datum die je hebt aangegeven.

Hopelijk is je telefoonnummer snel actief op het BASE-netwerk Smiley Vrolijk .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos