annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummeroverdracht van proximus nog niet in orde

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste Base,

Nu wordt ik het toch grondig beu met jullie. Ik heb sinds vorige donderdag al 6 keer gebeld en telkens wordt er beloofd dat de base dienst na 3 - 24 uur zal werken. Telkens werkt dit niet. Ik heb reeds verschillende malen mijn simkaartnummer en klantennummer van proximus doorgdoorgegeven maar telkens gaat het fout.

Kunnen jullie zo snel mogelijk dit in orde malen?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hallo Pol,

Wat vreemd dat dit nog niet in orde is Smiley Verdrietig .

Weet je zeker dat je de correcte gegevens doorgegeven hebt? Dit zijn de gegevens die belangrijk zijn:

• Heb je een abonnement bij Proximus?

Geef het klantennummer door zonder de "000"

• Heb je een prepaid bij Proximus?

Een simkaart heeft 19 cijfers. Enkel de eerste 13 cijfers zijn nodig voor de nummeroverdracht (bij een andere provider zouden dit andere cijfers kunnen zijn).

• Is je simkaart nog actief bij Proximus?
Zo niet, dan is het niet mogelijk om een nummer over te dragen. Dit kan enkel met een actieve simkaart bij de oude provider.

Kan je de doorgegeven gegevens nogmaals controleren? Neem desnoods contact op met Proximus zodat je zeker weet dat de details correct zijn. Vervolgens neem je best weer contact op met de BASE-klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, of telefonisch naar 0486 19 1999.

Hopelijk is je nummer snel actief op het BASE-netwerk.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos