annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onduidelijkheden op de myBASE app i.v.m. openstaande saldo

Beantwoorden
Highlighted
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1

Beste ik heb mijn factuur van 2 maart betaald op 3 maart via overschrijving ik wist niet dat het zo lang kon duren dus heb nog eens betaald via mijn base app. Dus heb een tegoed. Op klantenzone via de website staat er geen openstaande meer . Maar op mijn base app staat nog steeds na 2 dagen openstaand factuur? Mvg S.Y

Beantwoorden
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Highlighted
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1
Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Hoi @SYTS 

 

Fijn om te lezen dat het opgelost is! Smiley Erg vrolijk

 

Mocht je nog vragen over je facturen of over je persoonlijke diensten in het algemeen, kan je best onze collega's contacteren via het nummer 1999. Je kan ons ook bereiken via een privé berichtje op Facebook of Twitter.

 

De Community is namelijk voor en door BASE klanten. Concrete persoonlijke vragen met privé informatie kunnen hier dus niet beantwoord worden om je identiteit en persoonlijke gegevens te beschermen Smiley Vrolijk.

 

Groetjes!

 


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes