annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onduidelijkheden op mijn BASE factuur

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Hallo,

Ik heb en factuur gekregen van jullie, maar versta niet waarom ik nu ineens 10x zoveel moet betalen. Ik wil hierrond graag meer uitleg. Wie kan me helpen?

Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten

Beantwoorden
0 Likes
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 22

Hoi @VeraS ,

Andere gebruikers gaan je natuurlijk niet kunnen helpen met persoonlijke vragen over je facturen Smiley Knipoog Ik raad je daarom aan contact op te nemen met onze telefonische helpdesk via het nummer 1999 of om ons een privé berichtje te sturen op Facebook of Twitter.

Bezorg zeker ook het desbetreffende accountnummer of telefoonnummer, alsook de geboortedatum en het volledige adres van de abonneehouder. Daar kunnen we je wel verder helpen met persoonlijke vragen.

Groetjes,

Joyce

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 22

Hoi @VeraS ,

Andere gebruikers gaan je natuurlijk niet kunnen helpen met persoonlijke vragen over je facturen Smiley Knipoog Ik raad je daarom aan contact op te nemen met onze telefonische helpdesk via het nummer 1999 of om ons een privé berichtje te sturen op Facebook of Twitter.

Bezorg zeker ook het desbetreffende accountnummer of telefoonnummer, alsook de geboortedatum en het volledige adres van de abonneehouder. Daar kunnen we je wel verder helpen met persoonlijke vragen.

Groetjes,

Joyce

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes