annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ongelooflijke rekening door data!

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1
Hoe komt het dat ik bij 1 extra gb verbruik 50€ moet meer betalen terwijl ik bij een Pack 45 maar liefst 9 gb extra krijg voor 20€! Lijkt me diefstal!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Sailor
Reacties: 23
Hoi Cliff

Welk tariefplan heb je eigenlijk? Heb je waarschuwingsberichten gekregen, want die krijg ik wel vanaf ik meer gebruik dan mijn maandelijks abonnementsbedrag.

Grtjs
Finn
Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Reacties: 1
Ik had nog Pack 25, met 2 gb, geb nooit een melding gekregen dat ik een voordeliger Pack kon krijgen dan dat ik nu heb, melding, uiteraard, maar die is dan ook helemaal niet duidelijk over wat het gaat...
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Goedemorgen Cliff,

Ik kan begrijpen dat het niet leuk is om een gepeperde gsm-factuur te ontvangen. Je gebruikte een oude formule (BASE Check 25 aan €25/maand) met een data-bundle van 2 GB. Extra data-gebruik werd aan €0.10/MB aangerekend. Ik zie dat je nu een BASE 35 abonnement gebruikt. Vergeleken met je oude formule heb je nu voor €10 meer 3 keer meer mobile internet om te surfen en bovendien mag je onbeperkt bellen naar alle netwerken.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos