annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online herlading 23/11

Beantwoorden
tds
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste,

Gisteren (23/11) omstreeks 14u40 heb ik een online herlading gedaan via de "online herladen" pagina op de website. Alle stappen van de transactie zijn correct doorlopen, de boodschap "We hebben je betaling goed ontvangen" is op het scherm verschenen en het bedrag van 15 euro is effectief van mijn bankrekening gegaan.

Echter tot op heden is het bedrag en de bijbehorende gratis smsjes en data niet op mijn gsm verschenen. Als ik in de klantenzone ga kijken is het bedrag niet bij mijn belwaarde bijgeteld en is deze herlading niet te vinden in de historiek.

Het transactienummer van de herlading is: 9566646100.

Kunnen jullie mij verder helpen?

Met vriendelijke groeten,
Tom
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (4)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Tds,

Welkom op onze community!

Door technische redenen zijn heel wat online herladingen niet uitgevoerd zoals het hoorde. Onze excuses hiervoor! Je oplaadbeurt van €15 is ondertussen uitgevoerd.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 0
Beste,

ik had gisteren identiek hetzelfde voor. Transactienummer 8506646100 voor 10 € (opgeladen +/- 14 u.). Ik belde enkele uren later via 1999 met uw diensten en deze persoon deed eerlijk gezegd niet eens de moeite om duidelijk te spreken. Zijn suggestie was dat ik met het betalingsbewijs naar een verkooppunt zou gaan om via deze weg alsnog mijn belwaarde te bekomen (!!!) Ik moet toegeven dat ik op dat ogenblik mijn geduld verloor, temeer ook omdat ik nogal dringend gebruik van mijn gsm diende te maken, dus heb ik uiterst misnoegd de verbinding verbroken. Rond middernacht belde ik terug, met een andere operator, en deze persoon kwam al veel sympathieker over. Hij vertelde mij ook van de technische problemen waar jullie diensten mee kampten en verzekerde me dat ik in de loop van vandaag mijn belwaarde zou ontvangen. Op dit laatste zit ik dus nog steeds te wachten! Kan iemand mij bij benadering vertellen wanneer ik nu eindelijk gebruik kan maken van mijn belwaarde? Mvg, Jimmy
Beantwoorden
0 Kudos
tds
Leesfanaat
Vragen: 1
Ok, alle begrip hier voor en hartelijk bedankt om het in orde te brengen!

Met vriendelijke groeten,
Tom
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Jimmy,

De herlading van €10 is ondertussen uitgevoerd. Een bevestiging per sms werd verstuurd. Onze excuses voor deze vertraging!

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos