annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Online registreren

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Heb me geregistreerd , en heb ook meteen via computer een bevestiging gekregen dat ik geregistreerd ben. Maarnog geen sms. Nu is mijn vraag of ik wel zeker geregistreerd ben.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (15)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Romy,

Het gsm-nummer gelinkt aan je community profiel is inderdaad correct geregistreerd. Anders was je simkaart vandaag (07/06/2017) geblokkeerd geweest ;-)

Groet,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1

Ik kreeg zonet opnieuw een sms om ik opnieuw te registreren. Kan ik dit opnieuw online? Want vindt niet meer waar ????

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1

G SM   0484657631 werd reeds vroeger geregistreerd.

Ik heb dit nummer reeds vele jaren.

Nu wordt  opnieuw gevraagd om te registreren, zoniet wordt dit nummer afgesloten !!!!!!!

Is dit de klant vriendelijkheid bij Base ?

Mvg,

s.m.j. van vlierberghe

Beantwoorden
0 Kudos
Networker
Reacties: 10

Gisternamiddag hier net hetzelfde. Mijn registratie van 13 maanden geleden blijkt slechts "tijdelijk" te zijn ! Ik heb geen eID-kaartlezer. Moet ik nu echt 25 km met bus of taxi naar Roeselare (dichtstbijzijnde Base Shop) om daar mijn identiteitskaart te tonen ? Ongelooflijk ! ... Tam tam of rooksignalen zijn waarschijnlijk niet mogelijk ?  ;-)

Of is dit toch op een of andere manier een poging tot oplichting ? Of nee, misschien gewoon een vroege 1 aprilgrap ?

Groeten, N.V.

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Networker

O ja, ook nog even dit : oorverdovende stilte van het BASE-front. Noch hier, noch telefonisch, noch e-mail, ... Geen reactie. Ook niet na de belofte "Ten laatste donderdagavond 8 maart contacteren we u." Uitkijken naar alternatieve rooksignalen is eveneens tevergeefs ... Zou BASE een probleempje hebben? Bijv. ook qua communicatie?

N.V.

Beantwoorden
0 Kudos
Networker

Eindelijk na 10 (!) dagen antwoord van BASE (op gsm): ik moet me inderdaad gaan her-registreren (!) hier 25 km vandaan. Anders alles kwijt. (Nummer en geld op kaart.)  Als ik dat klantONvriendelijk vind, dan moet ik klacht indienen bij de overheid, die daartoe verplicht.

Vragen:  1. Waarom kon ik 13 maanden geleden wél online registreren zonder eID-kaartlezer?  2. Waarom moet mijn man (ook prepaidkaart maar bij andere operator en al voor mij destijds geregistreerd) niet her-registreren? N.V.

Beantwoorden
0 Kudos
Networker

Intussen gevonden dat bij de concurrentie de aanvankelijke registratie online slechts 18 maanden geldig is.

Vraag : Geldt dat ook voor BASE ? Is dat ergens te vinden op www.base.be ?  (Indien 18 maanden dan weet ik wanneer ik afgeslotezn zal worden.)

Vraag : Kan het dat bij herladen automatisch en online ge-her-registreerd wordt? Staat dat op de BASE-website ? (Ik durf niet proberen en het risico lopen dat ik ook dié som kwijtspeel ...)

N.V.

Beantwoorden
0 Kudos
Networker

Hallo, is daar iemand van BASE ? Maar ja, mijn vragen zijn ook nog maar van 4 dagen geleden. Geduld dus. (Opnieuw).

N.V.

Beantwoorden
0 Kudos
Networker

Aanvulling : intussen reeds 6 dagen. Geduld is een schone deugd...

Beantwoorden
0 Kudos