annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onmogelijk

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Snap dit niet ik heb 4 abbonementen 2 voor de kinderen en 1 voor men man 1 voor mij ik en men man overschrijden nooit ons internet van 3gb nu is er een actie van dubbel internet wat we dan ook gedaan hebben nu zitten we ineens in de helft van de maand al over ons limiet van 6 gb wat dus echt onmogelijk kan zijn vorige zomer heel het zelfde aan de hand gehad met de actie van Pokémon gratis waar we nadien wel gelijk hèbben gekregen van base dat er iets mis was hoop dat dit ook opgelost kan worden
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286

Hallo Silke

Door werkzaamheden op onze Community heeft dit antwoord iets langer op zich laten wachten. Mocht je in de tussentijd nog niet geholpen zijn, hieronder het antwoord op jouw vraag.

We gebruiken alsmaar meer en meer mobiele data. Hoe je je data bundel gebruikt hebt kunnen we niet nagaan. Je kan dit wel via je smartphone controleren. Op deze manier ontdek je welke app de boosdoener is. Data slurpende applicaties gebruik je best wanneer je op WiFi zit. Op deze manier kan je aanzienlijk veel besparen op je data bundel. Wil je meer mobiele vrijheid? Dan raad ik je aan om een formule te gebruiken die meer data voorziet.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag.

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes