annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Onrealistische betalingstermijn 9 dagen ... ?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Onrealistische betalingstermijn 9 dagen ... ?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (5)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo PhilipO,

Mag ik vragen waar je gezien hebt dat je maar 9 dagen de tijd hebt om te betalen? Je hebt als facturatiedatum de 18de. In jouw geval wordt de factuur dus opgemaakt op de 18de en de vervaldatum is de 3de. Je hebt 15 dagen tijd om te betalen.

Wanneer je een domiciliëring activeert, hoef je je geen zorgen meer te maken over de betalingen. Dan gebeurt dit automatisch. Interesse? Activeren kan via de Klantenzone. Je ontvangt een sms ter bevestiging.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Factuurdatum: 21.03.2017 met tekst "Vergeet uw saldo niet vóór 03.04.2017 ten laatste te betalen. Zo voorkomt u extra kosten (10 EUR)."
= 9 werkdagen. Toegang geven tot persoonlijke rekeningen zonder correcte overeenkomst m.b.t. realistische betaaltermijn ?
Lijkt me niet zo verstandig.
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo PhilipO,

Het klopt inderdaad dat van 21/3 tot en met 3/4 overeenkomt met 9 werkdagen. Of 13 dagen wanneer je het weekend erbij rekent.
Je factuur wordt afgesloten op de 18de van de maand. Vanaf dan wordt het openstaand saldo aangepast in je klantenzone. De factuur volgt een paar dagen later.
Hier kan ik geen aanpassingen aan doorvoeren, maar we zullen je feedback meenemen.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
Bovenop de EUR 10.00 boete nog eens extra EUR 10.00 boete ontvangen.

Nog steeds geen ondertekende kopie van verkoopsvoorwaarden ten tijde van afsluiting contract ontvangen, hoewel deze reeds meermaals telefonisch aangevraagd werd.

Het volledige bedrag, inclusief EUR 20.00 extra aangerekende boete, netjes betaald op 31.05.2017.

Op 02.06.2017 wordt de telefoonlijn afgebroken.

Op 03.06.2017 klantendienst gebeld, een vriendelijke dame probeert uit te leggen waarom de telefoonlijn afgekoppeld wordt "ondanks het feit dat BASE het volledige openstaande bedrag op 31.05.2017 goed ontvangen heeft".

Respect voor de klant ?
Vandaag scoorde BASE een onvoldoende.

PhilipO
Beantwoorden
0 Kudos
Professor
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo PhilipO,

Bij een laattijdige betaling rekenen we inderdaad €10 aan. Wanneer je lijn toch geblokkeerd wordt bij een openstaand saldo, dan heb je ook een reactiveringskost van €10 aan je been. Dit zijn geen leuke kosten om te betalen, maar deze je zeker vermijden.

De algemene voorwaarden vind je alvast via de onderstaande link (zie rubriek D.8. Facturatie en betaling):

www.base.be/content/dam/kpngb-base/legal/general-terms-and-conditions/legalinformation-generaltermsa...

Je lijn werd inderdaad geblokkeerd op 01/07. De betaling hebben we ontvangen op 02/07 en een dag nadien werd je lijn opnieuw geactiveerd.

Ik kijk je facturatie verder na en ik hou je op de hoogte. Misschien kan ik iets voor jou betekenen Smiley Knipoog

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos