Beste,
Ik heb gedurende een tijdje problemen met jullie facturen en de behandeling ervan.
In september werd mijn domiciliering voor een 2de maal stop gezet (het gebeurde eerder al in april). volgens jullie call agent onmogelijk dat dit door base werd gestopt, maar volgens hem lag dat probleem zowiezo bij mij. Nu ik heb mijn bank gecontacteerd en zij noch ik hebben die domiciliering stopgezet.
Aangezien mijn domicielering gestopt was, was mijn factuur te laat betaald en werd er zonder verwittiging 10 euro extra kosten aangerekend. Nu toen heeft de call agent heel vriendelijk mij en korting van 10 euro toegekend op mijn volgende factuur. Ik moest wel eerst mijn openstaand saldo + extra kost van 10 euro overschrijven, wat ik dan ook onmiddellijk gedaan heb. Ik kreeg dan een bericht dat ik een korting van 10 euro op mijn volgende factuur zou krijgen.
Helaas was er van mijn volgende factuur geen korting afgehouden.
Nu in december weer hetzelfde probleem. Domiciliering om een of andere reden stopgezet. Ik kreeg wel een bericht van julie dat mijn december factuur automatisch van mijn rekening zou worden afgehaald. dan in januari kreeg ik plots een bericht dat ik nog een openstaand saldo heb, van mijn december- en januari factuur en 10 euro extra kosten omwille van laattijdige betaling.
Ik nam weer contact op met base om mijn domiciliering opnieuw te activeren. En weer werd mij beloofd dat ik een korting zou krijgen van 10 euro op mijn volgende factuur als ik eerst het volledige openstaande saldo zou betalen. I kreeg weer een bericht met bevestiging van deze korting. Natuurlijk geloofde ik niet dat ik die korting deze keer wel zou krijgen. dus betaalde ik het openstaande december-factuur en januari-factuur per overschrijving. En niet 10 euro extra kosten. Maar helaas kreeg ik nu gisteren een bericht dat mijn telefoonlijn zal worden afgesloten als ik het openstaand bedrag van 10 euro niet betaal.
Ik belde weer met een call agent en die legde mij op een niet zo vriendelijke manier uit de facturatie met een computersysteem gebeurd en dat zij daar niets aan kunnen doen en dat ik het openstaande bedrag zal moeten betalen en dat ik dan op mijn volgende factuur wel die korting zal krijgen. Ik legde toen uit dat ik die korting van mijn september factuur nooit gekregen had. Het was hem ook niet meteen duidelijk hoe het kwam dat ik die niet kreeg. Ik moest gewoon die 10 van nu betalen.
Nu goed, ik zal de 10 euro (onterechte kost) dan maar weer mooi betaald, maar ik verwacht nu wel op mijn volgende factuur die korting van 10 euro van de december factuur + de korting van 10 euro van de september factuur. Dus 20 euro korting zoals beloofd door jullie.
Verder vind ik de manier waarop mij die extra kost telkens wordt aangerekend totaal niet kunnen.
Jullie werkwijze gaat als volgt.
Ik heb al jaar en dag een domiciliering voor mijn base facturen en krijg telkens een bericht dat het bedrag van de maandfactuur automatisch van mijn rekening zal gaan. Zo is dat ook in september en in december gebeurd, maar dan kreeg ik de maand daarop gewoon het bericht de de factuur nog niet betaald is en dat er mij een kost van 10 euro werd aangerekend en wordt mij aangemaand tot betaling. Dit kan toch niet, dit is geen correcte manier van werken!
Hoe het komt dat mijn domiciliering telkens wordt stopgezet blijft ook een raadsel voor mij. Het ligt in ieder geval niet aan mijn bank, noch aan mezelf. En volgens jullie call agents ook niet aan base?
Graag had ik nog eens per mail bevestging van mijn korting van in totaal 20 euro op mijn volgende factuur.
Ik hoop dat dit kan recht gezet worden en dat dit probleem zich niet meer voor doet.