annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overdracht abonnement met behoud nummer

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste, reeds vorige week zou overdracht met behoud nummer in orde zijn, maar tot op heden geen bevestigings-sms ontvangen. Wel SIM-kaart ontvangen. Hoe lang gaat dit nog duren?
Mvg,
Katrien Verschueren
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (8)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Beste Katrien,

Wanneer je online een simkaart bestelt met nummerbehoud, wordt dit geactiveerd met een memo-datum. Op die betreffende datum wordt het telefoonnummer aangevraagd bij de oude provider. Het kan zijn dat deze oude provider de nummeroverdracht wijgert doordat er een fout zit in de aanvraag. Bijvoorbeeld een fout in het simkaartnummer van die provider, of een fout in het klantennummer van deze provider.

Natuurlijk wil ik dit graag voor je controleren zodat we je zo snel mogelijk op het BASE-netwerk krijgen! Kan je je profiel vervolledigen op de Community? Dan heb ik je telefoonnummer en kan ik dit nakijken.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
Beste

Bij mij hetzelfde probleem heb nummerbehoud aangevraagd 19/5. Base heeft mij 2 keer gebeld om het klantnummer door te geven. Er was iedere keer een probleem met hun pc. Ze gingen mij de dag erna terugbellen voor 12u. Tot vandaag geen telefoon gehad. Meermaals zelf gebeld. Eerste keer weer problemen met hun pc. 2de keer loest uk onlinesim contacteren. 1 reactie gehad nadien niks meer van gehoord. Deze morgen nog maar eens gebeld. Nummerbehoud was niet te vinden op de pc en moest maar geduld hebben.
Ik ben nochtans al jaren klant bij base en heb mijn vriendin nu overhaalt om ook over te stappen.

Dit spelletje heeft voor mij lang genoeg geduurd. Als de nummeroverdracht maandag niet in orde is, dan ga ik over naar de provider van mijn vriendin.
Het bestelnummer is 784946941776

Mvg Walter
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Beste Walter,

We hebben net met elkaar gesproken aan de telefoon en zoals ik al aangaf kan ik me heel goed voorstellen dat je geduld opraakt.

Op 27 mei hebben we je oude provider een verzoek gestuurd voor nummeroverdracht. Dit werd gewijgerd doordat er een foutief klantennummer van deze provider werd doorgegeven.

In plaats van een nieuw verzoek tot nummerovername te regelen, werd het originele nummer van de BASE simkaart geactiveerd. Met als gevolg dat de simkaart die je nu in je bezit hebt actief staat op het BASE netwerk met het verkeerde telefoonnummer.

Natuurlijk willen we dit meteen oplossen voor je! Morgen zal je een nieuw simpack ontvangen. Wanneer je dit ontvangen hebt, mag je me contacteren zodat ik een nieuwe nummerovername bij je oude provider kan aanvragen.

Kan je me wel het correcte klantennummer via een privébericht doorsturen? Anders zal je huidige provider ons verzoek wederom wijgeren.

Onze oprechte excuses voor deze vergissing Walter.

Ik spreek je morgen!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Episch

Beste Walter,

We hebben net met elkaar gesproken aan de telefoon en zoals ik al aangaf kan ik me heel goed voorstellen dat je geduld opraakt!

Op 27 mei hebben we je oude provider een verzoek gestuurd voor nummeroverdracht. Dit werd gewijgerd doordat er een foutief klantennummer van deze provider werd doorgegeven.

In plaats van een nieuw verzoek tot nummerovername te regelen, werd het originele telefoonnummer van de BASE simkaart geactiveerd. Met als gevolg dat de simkaart die je nu in je bezit hebt actief staat op het BASE netwerk met het verkeerde telefoonnummer.

Natuurlijk willen we dit meteen oplossen! Morgen zal je een nieuw simpack ontvangen. Wanneer je dit ontvangen hebt, mag je me contacteren zodat ik opnieuw een nummerovername bij je oude provider kan aanvragen.

Kan je me wel het correcte klantennummer via een privébericht doorsturen? Anders zal je huidige provider ons verzoek wederom wijgeren.

Onze oprechte excuses voor deze vergissing Walter.

Ik spreek je morgen!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 2
Beste Debby

Ik heb je gisteren een privébericht gestuurd. Maar aangezien ik hier geen reactie op krijg vraag ik het hier nog maar eens.
De simkaart is gisteren niet aangekomen. Heb je een idee wanneer deze gaat aankomen? Ik ga wel mijn woord houden als het nr maandag niet overgedragen is naar base ben ik ook naar een andere provider!

Walter
Beantwoorden
0 Kudos
Episch

Beste Walter,

Mijn oprechte excuses voor dit late antwoord.

Door technische redenen buiten onze wil, is er een vertraging opgelopen ivm de activatie van de simkaart. Vandaar dat de simkaart een dag later dan beloofd werd opgestuurd. Mijn collega van de afdeling die de nummeroverdrachten regelt, heeft je vandaag proberen te bellen om je te verwittigen, maar kon je niet bereiken.

Gelukkig had je het correcte klantennummer van je oude provider al doorgestuurd via een privébericht! Ik heb dan ook een nieuw verzoek gestuurd naar je oude provider. Je wordt verwittigd via sms wanneer de overdracht voldaan is. Kort daarna zal je merken dat je geen service meer hebt en mag je de BASE simkaart in je toestel stoppen.

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Hallo Walter,

Ik zie dat je telefoonnummer maandag om 14:08h geactiveerd werd op het BASE netwerk. Nogmaals onze excuses voor de vertraging en bedankt voor je geduld!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Goeie morgen

19 september heb ik via uw website een abonnement aangevraagd met nr overdracht zodat mijn contract bij Mobile Vikings zou opgezegd worden.

Na vele telefoons en mails naar onlinesimsupport heb ik nu eindelijk sinds vandaag bereik via BASE.

Nu blijkt dat ik een nieuw nr heb bij BASE en dat mijn oude nr bij Mobile Vikings nog actief staat.

Kunnen jullie dit nog in orde brengen dat mijn nr alsnog wordt overgedragen en dat mijn oude contract (met zeer slecht bereik waar ik woon) wordt stopgezet? Dit zodat ik slechts 1 contract heb en niet bij 2 providers dien te betalen.

Mvg

Elien V.

Beantwoorden
0 Kudos