annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overschakelen naar Base komende van Mobile Vikings... Amateurisme bij Base

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste Base,

Eergisteren besliste ik om m'n professionele gsm abonnement te veranderen naar BASE... voorlopig ben ik eigenlijk nog een best wel tevreden mobile vikings klant maar de bel tarieven bij BASE zijn een stuk beter...

Aanvraag ingediend via online formulier, alles leek inorde, klein summier emailtje ontvangen met wat info die ik duivels goed ken, zijnde mn naam, adres, etc... maar bitter weinig info over het gekozen abonnement, verwachte stappen die nu gaan volgen voor de overschakeling, wanneer ik mn sim kan verwachten etc...

Na een dag geen nieuws ontvangen te hebben dan maar even beslist naar BASE support te bellen, 37 menu's later een operator aan de lijn die me wist te vertellen dat zij niet konden doen en de status van mn order niet konden bekijken. Wel een ander e-mail adres gekregen waar ik een mailtje moest na sturen. Ondertussen 12uur later nog steeds geen antwoord... is mn nummeroverdracht ok, zijn mn gegevens (sim kaart nummer) ect... okay... geen idee Smiley Verdrietig

Ik vraag me nu echt wel af of het een goed idee is om over te stappen naar deze provider... als BASE de eerste stappen van nieuwe klanten al niet regelen kan, hoe moet het dan wanneer je als klant eens echt problemen hebt?

Hoe moeilijk is het om net zoals bv bij Mobile vikings bij het opstellen van de aanvraag een account aan te maken waar de nieuwe klanten mooi stap voor stap kunnen volgen of alles nu ok is of niet?

Shame on you BASE, had meer verwacht van jullie... dit is amateurisme
Beantwoorden
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste TenaciousC,

Mijn excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat je een reactie kreeg van ons!

Kan je me je telefoonnummer in een privébericht doorsturen? Dan kijk ik graag voor je na waar het fout gelopen is. Als je mails van BASE hebt ontvangen mag je deze meesturen.

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Hi Debby,

Het is ondertussen inorde, ik zit nu op het Base netwerk.
Zoals ik al vreesde is deze omschakeling doorgevoerd op het ogenblik dat ik op vakantie was in Rome dus daar enkele dagen zonder gsm gezeten. Smiley Verdrietig

Ik moet mn getekende contract trouwens nog terug bezorgen aan base, hiervoor heb ik 3x van verschillende base medewerkers ander advies gekregen, 1x dat ik dit in een base shop moest binnen brengen, 1x dat ik dit per post moest opsturen en 1 x dat ik het gewoon mocht doormailen.

Achja, ondertussen lijkt alles wel te werken dus ga ik er niet meer energie aan verspillen... maar ik zou de mensen van BASE toch willen adviseren hun procedures eens gronding te herbekijken en alles wat beter te streamlinen, scheelt al snel een hoop frustraties bij jullie klanten en zal het support team ontlasten van een overvloed aan vragen die eenvoudig vermeden kunnen worden Smiley Knipoog
Beantwoorden
0 Kudos