Beste Base,
Eergisteren besliste ik om m'n professionele gsm abonnement te veranderen naar BASE... voorlopig ben ik eigenlijk nog een best wel tevreden mobile vikings klant maar de bel tarieven bij BASE zijn een stuk beter...
Aanvraag ingediend via online formulier, alles leek inorde, klein summier emailtje ontvangen met wat info die ik duivels goed ken, zijnde mn naam, adres, etc... maar bitter weinig info over het gekozen abonnement, verwachte stappen die nu gaan volgen voor de overschakeling, wanneer ik mn sim kan verwachten etc...
Na een dag geen nieuws ontvangen te hebben dan maar even beslist naar BASE support te bellen, 37 menu's later een operator aan de lijn die me wist te vertellen dat zij niet konden doen en de status van mn order niet konden bekijken. Wel een ander e-mail adres gekregen waar ik een mailtje moest na sturen. Ondertussen 12uur later nog steeds geen antwoord... is mn nummeroverdracht ok, zijn mn gegevens (sim kaart nummer) ect... okay... geen idee
Ik vraag me nu echt wel af of het een goed idee is om over te stappen naar deze provider... als BASE de eerste stappen van nieuwe klanten al niet regelen kan, hoe moet het dan wanneer je als klant eens echt problemen hebt?
Hoe moeilijk is het om net zoals bv bij Mobile vikings bij het opstellen van de aanvraag een account aan te maken waar de nieuwe klanten mooi stap voor stap kunnen volgen of alles nu ok is of niet?
Shame on you BASE, had meer verwacht van jullie... dit is amateurisme