BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
@Abdel1@ schreef:
Hey Amberina,
Welkom op onze community!
Je kan je pukcode terugvinden in je klantenzone op www.BASE.be of op de oorspronkelijke verpakking van je simkaart.
Indien dit niet zou werken, kan je contact opnemen met onze telefonische klantenservice op het nummer 0486/19 1999 (gratis met een BASE-nummer).
Het is ook mogelijk om je pukcode in een BASE shop te verkrijgen. Vergeet zeker niet om jouw identiteitskaart mee te nemen.
Groeten,
Abdel
@amberina@ schreef:
Mijn gsm is geblokeerd. Nu vraagt het mijn puk code. Hoe kan ik het vinden?
Dank u voor u help!
Mijn gsm is geblokeerd. Nu vraagt het mijn puk code. Hoe kan ik het vinden?
Danku voor u help!
kan ik mijn pukcode ontvangen via email? aangezien ik geen smsen kan ontvangen en mij niet kan aanmelden. groetjes, brahim
Een fijne avond ik ben mijn puk code kwijt van mijn pre praid kaart wat nu?
@amberina schreef:
Mijn gsm is geblokeerd. Nu vraagt het mijn puk code. Hoe kan ik het vinden?
Dank u voor u help!
@amberina schreef:
Mijn gsm is geblokeerd. Nu vraagt het mijn puk code. Hoe kan ik het vinden?
Dank u voor u help!
Mijn puk weet ik niet meer van base
Hoi @Mormel
Je vindt je PUK altijd terug in je klantenzone https://www.base.be/nl/veelgestelde-vragen/netwerk-toestellen/gsm-simkaart/pukcode.html. Ook vind je de PUK op de simkaart van je toestel
Lukt het niet om deze te vinden? Stuur ons dan zeker een berichtje via messenger https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium of bel ons op het nummer 1999/ +32 486 19 1999.
Groetjes
Joyce | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
@amberina schreef:
Mijn gsm is geblokeerd. Nu vraagt het mijn puk code. Hoe kan ik het vinden?
Dank u voor u help!