annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

PUK probleem , help !

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
ik moet mijn puk code invgeven maar deze is helaas zoek geraakt .

bijkomende problemen : * geen gsm / telefoon.

* ben ik nog voor 1 week in de ardennen om te werken , ergens ? tussen de bergen , zodat niemand kan bellen .
ik kan jullie mijn IDkaart tonen , factuur , reeds betaalde facturen enzo...

AUb
Niels.t
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (6)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Aoisakurai0,

Oei je zit blijkbaar in een lastig parket, maar ik help je graag verder!

Je kan je pukcode trouwens terugvinden in je klantenzone (gebruikersgegevens). Je moet eerst inloggen met je gsm-nummer en je wachtwoord. Heb je nog geen wachtwoord aangemaakt? Dan mag je mij een privebericht versturen met je gsm-nummer, geboortedatum en adres. Ik doe dan het nodige om je bericht te beantwoorden met je pukcode.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
ik weet mijn paswoord niet meer , en een bericht laten sturen werkt ook niet Smiley Verdrietig
Niels.t
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 10

Keep calm and press CTRL ALT DEL
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 10

Nog altijd niet gelukt? Je kan ook effe bellen naar de klantendienst hé? Het nummer is +32.486.19.1999. Ze zijn 24/7 bereikbaar.

Keep calm and press CTRL ALT DEL
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Mijn simkaart is geblokkeerd en heb een puccode nodig.ik kan klantendienst niet bellen.hoe lossen we dat op?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo Zeynepelms,

De pukcode kan je op verschillende manieren opvragen. De snelste manier om aan je pukcode te geraken is door ons telefonisch te contacteren op het nummer 0486 191999. De pukcode vind je ook terug in je klantenzone op www.BASE.be (gebruikersgegevens) of bezoek een BASE-shop in je buurt.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos