annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Professionaliteit

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hoe komt het dat de facturatiedienst niet op de hoogte is van wat een medewerker van BASE op Facebook zegt, doet en belooft? Lijnen wordt ONTERECHT geblokkeerd, herinnerings- en reactiveringskosten worden ONTERECHT aangerekend, enkel en alleen omdat deze twee diensten niet met elkaar in verbinding staan. Rechtzettingen worden meermaals door medewerkers van BASE op FB beloofd maar de facturatiedienst voert ze niet uit. Zonet iemand van facturatie aan de lijn gehad die letterlijk zei dat ze geen toegang had tot de gesprekken op FB en dat ze er dus ook geen rekening mee houdt... Héél professioneel!!! Echt klasse!
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Josephine,

We hebben elkaar ondertussen al verschillende keren via Facebook gesproken. Je had betaald met een verkeerde mededeling waardoor de betaling niet op tijd in je dossier terecht gekomen was. Hierdoor werd je lijn geblokkeerd en werden er inderdaad herinnerings- en reactiveringskosten aangerekend.

Ondertussen werden al deze kosten gecrediteerd. Ik heb je de factuurnummers gegeven waar je de kosten in mindering ziet staan. Je hoeft enkel nog een bedrag van 24.73 euro te betalen. Dit bedrag is afkomstig van abonnementskosten en extra kosten gemaakt buiten je bundel.

Het is inderdaad zo dat onze telefonische klantendienst de gesprekken via Facebook niet kan zien. Wat zij wel kunnen zien, zijn de notities die achtergelaten worden in het dossier van onze klanten. Deze notities worden met elk contact bijgewerkt. Onze excuses dat de communicatie zo moeilijk verlopen is Josephine.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes