annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Pukcode

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 73
Reacties: 13
Je hebt drie keer de verkeerde pincode ingegeven? Dan vraagt jouw gsm naar de pukcode.

De snelste oplossing is je klantenzone. Daar vind je je persoonlijke pukcode onder ‘mijn gegevens’ - ‘gebruikersgegevens’.

Indien je geen logingegevens hebt voor de klantenzone, kan je onze klantendienst bellen op 0486 19 19 99.

Wanneer je de pukcode hebt ingegeven, moet je een (nieuwe) pincode. Deze code mag niet bestaan uit dezelfde opeenvolgende getallen.
Who's that girl? It's Thalia!
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hallo ,

I also have problem with puk code , how can i fix it ? now i dont have any other phone to contact base.

Any tip to unlock ? will get help here ?
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hi Mahesh,

Has you issue already been solved?

If not, you can call the number 0486 19 19 99. My colleagues from the customer service are available 24/7 and will be happy to provide you the puk code. Mind you that an identity check is needed. So they will ask you your phone number, your name, your date of birth and your address :8 .
Do you have an anonymous prepaid? Then registration of the prepaid needs to be done in order to provide the puk code. In this case you will need your ID-card close by, because the document number needs to be registered as well.

In case you already have a login of the Customer Zone, you can login and find the puk code there.
No login yet? Then this won't be an option for you since you will need to be able to receive an sms to request a password.

Best regards,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes