annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Register failed. Registratie prepaid niet OK??

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
ik heb mijn prepaidkaart geregistreerd in de shop in Mechelen eind februari. Men had enkel nog mijn identiteitskaartnummer en mijn rijksregisternummer nog nodig, naam enzo had men al.
Ze hebben een kopie van mijn paspoort genomen en me gezegd dat alles in orde is nu. Maar ... ik krijg nu sinds enkele dagen op mijn gsm de melding 'Register failed" en onmogelijk nog oproepen te doen of oproepen te ontvangen (de beller valt onmiddellijk op mijn antwoordapparaat). Ik vermoed dat de registratie toch niet in orde is? Mogelijks heeft men mijn adres nog niet aangepast? Ik woon namelijk in Frankrijk en niet meer in België. Of is het iets anders?? Help!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
ik vind in een ander bericht als antwoord op de vraag "tel werkt niet meer" van Pascal l:
"Maandag 6 maart was er een technische storing op het BASE-netwerk waardoor sommige klanten niet meer konden bellen, sms'en en data gebruiken. Later op de dag was het probleem gelukkig opgelost. Belangrijk was wel dat de telefoon uit en weer aangezet werd om terug gebruik te kunnen maken van onze diensten."
Ik heb mijn tel uit en aangezet, en nu is alles blijkbaar in orde.
Probleem opgelost!
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Leovane,

Wat fijn dat je de oplossing gevonden hebt op het forum en blij te horen dat alles weer in orde is Smiley Erg vrolijk! Ik nodig je uit om je ervaring te delen op de pagina die je geholpen heeft.

Bezoek zeker ook onze andere pagina's zoals QuitNow! , Pinterest enzovoort. Wie weet vind je wel inspiratie :$

Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos