annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Registreren herlaadkaart lukt niet...

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo, het lukt me nu al een paar dagen niet om mijn base herlaadkaart te registreren (en dus te gebruiken) via mijn elektronische ID.
Op het einde van het scherm komt er een melding "Omwille van een technische storing kunnen wij de status van je gsm nummer niet controleren. Gelieve het later opnieuw te proberen".
Is dit probleem gekend bij jullie of doe ik iets verkeerd?

mvg
Kurt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hallo Kurt,

Leuk dat je je weg naar de Community gevonden hebt Smiley Vrolijk !

Er is geen gekende issue om online je kaart te registreren. Het kan misschien helpen om een andere browser te gebruiken. Bijvoorbeeld Chrome, Explorer, Edge, Safari, Firefox...

Wist je dat BASE verschillende steden langsgaat met de Prepaid Registration Tour? Via deze link kan je checken wanneer we bij jou in de buurt komen. Onze collega's zullen alles voor je regelen. Je hoeft enkel je identiteitskaart mee te brengen. Zijn we al langs geweest? Dan kan je uiteraard ook terecht in de BASE shop.

Je hebt nog tijd om te registreren tot 6 juni 2017. Meer informatie over de verplichte wetgeving vind je terug in het gerelateerde artikel.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos