annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

SIM-swap

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Voor iedereen die zoals ik niet van alles op de hoogte is: let op als je nog een SIM-swap moet doen. Ik ben gisteren langsgeweest in een base-shop om mijn kaart te laten vervangen. Zij hebben het nodige gedaan, mijn oude kaart moest ik daar achterlaten.

Vandaag merk ik dat ik alle contacten kwijt ben die op die kaart staan, zij hebben die niet automatisch overgezet en mij ook niet verwittigd dat dit nodig was of gevraagd of ik dit wou.

Ik contacteer net de klantendienst maar wat jammer, wij kunnen je niet helpen of doorverwijzen. Met andere woorden: trek je plan! Wat een service!

Elsie

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 14

@Elsie sorry dat ze je hier in de BASE shop niet op attent hebben gemaakt!

Hoe je jouw contacten kan overzetten, verschilt van toestel tot toestel. Misschien een tip voor de toekomst: als je met een smartphone werkt, kan je jouw contacten koppelen aan bv. een Apple of Google account. Deze worden bewaard en kan je op elk toestel gemakkelijk terug inladen.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes