annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim activatie werkt niet

Beantwoorden
Teumic
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1

We zijn sinds 4 dagen aan het wachten op een activatie van een sim kaart met overdracht van nummer. Als we sim suppprt contacteren krijgen we geen reactie. Ik sta er dus van te kijken hoe slecht nieuwe klanten worden geholpen. Is er iemand met hetzelfde probleem? Wat hebben jullie gedaan om dit op te lossen? Het is toch niet meer van deze tijd dat zo iets zolang moet duren als de Chinezen er in slagen om op 10 dagen tijd een ziekenhuis van 25000m^2 te bouwen.😭😩

Beantwoorden
0 Likes
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Joyce
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Hi @Teumic 

 

Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten op de activatie van de simkaart! Smiley Verdrietig

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze collega's via Facebook of Twitter.
Stuur maar een privé berichtje of een dm, dan helpen ze je zo verder.

Stuur zeker volgende gegevens door:

- je telefoonnummer

- wie je vorige provider was

- of je daar een particuliere of business klant was

- of je daar een prepaid kaartje/ een postpaid abonnement had

- de simkaartnummer van je vorige provider

- het klantnummer dat je daar had

 

Bedankt alvast! Smiley Vrolijk 

 

Groetjes,

Joyce | Ex-Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
Teumic
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1

Beste

 

ik heb gebeld met de klantendienst. De vriendelijke juffrouw heeft in het systeem gekeken en zag dat er een foutboodschap was. Ze heeft het proces herstart en enkele uren later was het probleem opgelost.

 

Ik ben blij dat het probleem is opgelost. Enkel frustrerend dat er blijkbaar geen automische triggers zijn intern die deze foutboodschappen doorsturen naar de technische mensen. Dit zou frustraties hebben verholpen.

 

Maar eind goed al goed, we kunnen er rustig op los bellen en surfen.

 

Met vriendelijke groeten 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
REACTIES (9)
Joyce
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Hi @Teumic 

 

Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten op de activatie van de simkaart! Smiley Verdrietig

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze collega's via Facebook of Twitter.
Stuur maar een privé berichtje of een dm, dan helpen ze je zo verder.

Stuur zeker volgende gegevens door:

- je telefoonnummer

- wie je vorige provider was

- of je daar een particuliere of business klant was

- of je daar een prepaid kaartje/ een postpaid abonnement had

- de simkaartnummer van je vorige provider

- het klantnummer dat je daar had

 

Bedankt alvast! Smiley Vrolijk 

 

Groetjes,

Joyce | Ex-Moderator

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
Teumic
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1

Beste

 

ik heb gebeld met de klantendienst. De vriendelijke juffrouw heeft in het systeem gekeken en zag dat er een foutboodschap was. Ze heeft het proces herstart en enkele uren later was het probleem opgelost.

 

Ik ben blij dat het probleem is opgelost. Enkel frustrerend dat er blijkbaar geen automische triggers zijn intern die deze foutboodschappen doorsturen naar de technische mensen. Dit zou frustraties hebben verholpen.

 

Maar eind goed al goed, we kunnen er rustig op los bellen en surfen.

 

Met vriendelijke groeten 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
Joyce
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Super om te lezen dat het probleem verholpen werd, @Teumic!

 

Goede feedback ook. Ik geef het voor je door! Smiley Vrolijk 

 

Mocht er nog iets zijn, weet je ons te vinden.
Geniet van je dag! 

 

Groetjes,

Joyce | Ex-Moderator
Beantwoorden
0 Likes
Manateerex
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

@Joyce  a écrit :

Super om te lezen dat het probleem verholpen werd, @Teumic!

 

Goede feedback ook. Ik geef het voor je door! Smiley Vrolijk 

 

Mocht er nog iets zijn, weet je ons te vinden.
Geniet van je dag! 

 

Groetjes,


Thank you for the information and advice!

Beantwoorden
0 Likes
Evy
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Beste,

 

Zelfde probleem hier **bleep**. Na reeds bijna 10u telefoon heen en weer net te horen gekregen dat mijn nummer niet meer terug te vinden is bij hen, dat ik alles opnieuw moet aanvragen. Bij vraag om doorverbonden te worden met technische dienst werd ik in wacht gezet, bij 2de telefoon vandaag ging de operator gewoon op (nochtans bleef ik vriendelijk)!! en bij 3de telefoontje zegt men doodleuk dat ik (nog) moet wachten, dat ik geduld moet hebben...

M.a.w. ik betaal me blauw aan herlaadkaart bij Orange om toch bereikbaar te zijn, betaal al 2 weken abonnement bij Base maar gebruik al mijn belkrediet van kaart om Base te kunnen bereiken die me niet helpen.

Wat moet ik hiermee doen? Ik krijg geen duidelijke antwoorden...

 

Mvg, Evy Smessaert

Beantwoorden
0 Likes
Joyce
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Hoi @Evy ,

 

 

Ik kan me volledig voorstellen dat dit echt geen fijne situatie is voor jou! Kan het dat je ons gisteren al contacteerde via social media?

 

Onze collega Cedric heeft je beantwoord en ik kan bevestigen dat onze technici bezig zijn met je dossier om je asap verder te helpen.

 

 

Groetjes,

Joyce | Ex-Moderator
Beantwoorden
0 Likes
Ermanno
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Hallo,

 

Ik heb gisteren 2nieuwe simkaarten online besteld om klant te worden met behoud van nummer. Echter kan ik mijn simkaart niet activeren. Welke volgende stappen dien ik nu te nemen?

 

Met vriendelijke groeten,

Beantwoorden
0 Likes
Dania
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 16

Hoi! 

 

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Smiley Verdrietig 

Had je de simkaartjes via deze link al geactiveerd: https://www.base.be/nl/particulieren/support/activeer-je-simkaart.html?

Mocht het nog steeds niet werken, aarzel dan niet om ons via social media (Facebook, Twitter of Instagram) te contacteren. We kijken dit graag na voor je! Smiley Vrolijk

 

Groetjes, 

Dania

 


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Dania | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Dennis154
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

Sometimes the phone does not connect properly to the mobile network service or network-specific apps after initial setup. Follow these steps to make the connection: Eject the SIM card from the device and record the SIM ID. Restart your phone again and allow the activation process to complete fully.

Beantwoorden
0 Likes