annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim activatie werkt niet

Beantwoorden
Highlighted
Leerling
Vragen: 1
Reacties: 1

We zijn sinds 4 dagen aan het wachten op een activatie van een sim kaart met overdracht van nummer. Als we sim suppprt contacteren krijgen we geen reactie. Ik sta er dus van te kijken hoe slecht nieuwe klanten worden geholpen. Is er iemand met hetzelfde probleem? Wat hebben jullie gedaan om dit op te lossen? Het is toch niet meer van deze tijd dat zo iets zolang moet duren als de Chinezen er in slagen om op 10 dagen tijd een ziekenhuis van 25000m^2 te bouwen.😭😩

Beantwoorden
0 Likes
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 22

Hi @Teumic 

Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten op de activatie van de simkaart! Smiley Verdrietig

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze collega's via Facebook of Twitter.
Stuur maar een privé berichtje of een dm, dan helpen ze je zo verder.

Stuur zeker volgende gegevens door:

- je telefoonnummer

- wie je vorige provider was

- of je daar een particuliere of business klant was

- of je daar een prepaid kaartje/ een postpaid abonnement had

- de simkaartnummer van je vorige provider

- het klantnummer dat je daar had

Bedankt alvast! Smiley Vrolijk 

Groetjes,

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leerling

Beste

ik heb gebeld met de klantendienst. De vriendelijke juffrouw heeft in het systeem gekeken en zag dat er een foutboodschap was. Ze heeft het proces herstart en enkele uren later was het probleem opgelost.

Ik ben blij dat het probleem is opgelost. Enkel frustrerend dat er blijkbaar geen automische triggers zijn intern die deze foutboodschappen doorsturen naar de technische mensen. Dit zou frustraties hebben verholpen.

Maar eind goed al goed, we kunnen er rustig op los bellen en surfen.

Met vriendelijke groeten 

Beantwoorden
REACTIES (3)
Highlighted
Moderator

Hi @Teumic 

Wat vervelend dat je al zo lang moet wachten op de activatie van de simkaart! Smiley Verdrietig

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met onze collega's via Facebook of Twitter.
Stuur maar een privé berichtje of een dm, dan helpen ze je zo verder.

Stuur zeker volgende gegevens door:

- je telefoonnummer

- wie je vorige provider was

- of je daar een particuliere of business klant was

- of je daar een prepaid kaartje/ een postpaid abonnement had

- de simkaartnummer van je vorige provider

- het klantnummer dat je daar had

Bedankt alvast! Smiley Vrolijk 

Groetjes,

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leerling

Beste

ik heb gebeld met de klantendienst. De vriendelijke juffrouw heeft in het systeem gekeken en zag dat er een foutboodschap was. Ze heeft het proces herstart en enkele uren later was het probleem opgelost.

Ik ben blij dat het probleem is opgelost. Enkel frustrerend dat er blijkbaar geen automische triggers zijn intern die deze foutboodschappen doorsturen naar de technische mensen. Dit zou frustraties hebben verholpen.

Maar eind goed al goed, we kunnen er rustig op los bellen en surfen.

Met vriendelijke groeten 

Beantwoorden
Highlighted
Moderator

Super om te lezen dat het probleem verholpen werd, @Teumic!

Goede feedback ook. Ik geef het voor je door! Smiley Vrolijk 

Mocht er nog iets zijn, weet je ons te vinden.
Geniet van je dag! 

Groetjes,

Beantwoorden
0 Likes