BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo MrCobra0007,
Het klopt inderdaad dat wanneer je buiten je bundel gaat je van ons een sms ontvangt om je hiervoor te waarschuwen. Dit betekent echter niet dat je belminuten of de sms'en inbegrepen in je bundel op zijn.
Vermoedelijk gaat het over het verzenden van een sms naar een betalend nummer zoals bijvoorbeeld De Lijn. Het kan ook zijn dat je een internationale sms hebt gestuurd. Deze zitten immers niet inbegrepen in je bundel en zijn dus betalend. Of misschien heb je wel een MMS verzonden zonder dat je het in de gaten had. Dit kan doordat de inhoud van je sms'je te lang was, dan maakt je toestel automatisch een MMS van je SMS.
Heb je een BASE 0 abonnement dan zal je iedere eerste activiteit nadat je nieuwe maand is gestart een budget alert ontvangen.
Wil je graag zeker weten hoe het komt dat er een bedrag is aangerekend buiten je bundel, dan kan je dat beter even laten nakijken door een van onze collega's. Zij hebben inzicht in jouw tussentijdse factuur en kunnen precies zien wat er is aangerekend. Je kan ze contacteren via Facebook, Twitter of telefonisch via 1999.
Voor meer info over onze praktische diensten neem je best een kijkje op de website.
Groetjes,
Ibi