annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sociaal Tarief/ duo sim/ belwaarde oude provide

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo

Ik ben nieuw bij base, ik ontvang een leefloon, waardoor ik dus normaal recht zou hebben op een sociaal tarief voor mijn abonnement? Hoe kan ik dit activeren? Gaat dat online? Of moet ik daarvoor naar een baseverkooppunt gaan en wat moet ik dan meebrengen?

Ik ben momenteel nog klant bij Proximus met een prepaidkaart en heb dus nog krediet staan, wat gebeurd er met dat krediet wanneer ik overschakel op een abonnement van base?

Tot slot vroeg ik mij ook af of er een adaptor bestaat om eenvoudig van een microsim en gewone sim-kaart te maken. Ik wil namelijk kunnen gemakkelijk switchen tussen mijn GSM en tablet

Alvastbedankt
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Pauline,

Bedankt om voor BASE te kiezen hoor! Daar zijn wij uiteraard heel blij mee Smiley Knipoog .

Ik heb je drie vragen hieronder gecatagoriseerd.

1) Voor het activeren van een sociaal tarief, hoef je niet per se naar de BASE shop. Dat kan wel, al kan je ook contact opnemen met de klantendienst. Bel naar 1999, e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of neem contact op via Facebook/ Twitter.

Hoe werkt dit?
  • Er wordt een dossier opgemaakt door onze collega's om het sociaal tarief aan te vragen.
  • Enkel je naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer zijn hiervoor nodig. Je hoeft verder niets aan te tonen.
  • Dit dossier wordt gestuurd naar de BIPT. Zij kijken na of je hiervoor in aanmerking komt.
  • De BIPT geeft aan BASE door of er al dan niet een sociaal tarief mag geactiveerd worden.

2) Wanneer je nummer overgedragen wordt van een andere provider naar BASE en je had nog belwaarde op je simkaart van je oude provider, dan komt de belwaarde te vervallen. Deze neemt de nieuwe provider dus niet mee over. De belwaarde is immers betaald aan de oude provider :8 .

3) BASE biedt de optie duo sim aan. Met duo SIM kan je twee toestellen gebruiken met hetzelfde telefoonnummer. Het voordeel? Je kunt twee toestellen gebruiken met één enkel nummer, zonder dat je telkens je kaart moet verwisselen. Het nadeel? Je kan de toestellen niet tegelijk gebruiken. Je betaalt eenmalig 24,20 € voor het duo SIM pack. Elke maand wordt 6,05 € aan je factuur toegevoegd.

Liever geen duo sim? Dan kan je de witte omkadering van de simkaart waarin je de kleine simkaart hebt doorgeduwd bijhouden. Heb je een groter simkaartformaat nodig? Dan kan je de kleine simkaart terug in de witte omkadering stoppen. Misschien niet ideaal, maar zo vermijd je wel extra kosten :$ .

Hopelijk heb ik zo je vragen beantwoord Pauline Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos