annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Spotify premium aanmelding lukt niet

Beantwoorden
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Hallo

Ik heb vorige week de bundel spotify premium gekozen voor men abonnement.

Tijdens de aanmelding loopt er iets fout.

Ik volg gewoon de stappen via base.be/spotify.

Ik vul naam en wachtwoord in (de gegevens van men klantenzone/mybase app).

volgende scherm krijg ik de volgende melding:

ACCOUNT NIET GEVONDEN

We vonden de gegevens die je ingaf niet terug. Mogelijk heb je nog geen abonnement op Spotify Premium, of is je account nog niet actief. Probeer het later opnieuw.

Dit is al een bijna een week zo. 
heb alle manieren geprobeerd, zowel met bestaande spotify account en zelfs nieuwe Spotify account aangemaakt.

Geen activatiecode ontvangen via sms, wel een mail met hetvolgende:

Je Spotify Premium voor xxxx/Xx xx xx is geactiveerd. Nu is het aan jou!

Via die link in de mail wilt het ook niet lukken. 

Bellen met de klantendienst levert niets op. 

hulp aub?

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Community Manager
Vragen: 8
Reacties: 20

@-DuckOffAndDie- heb je het ook al eens geprobeerd via spotify.base.be? Indien dit ook niet lukt, controleer dan eerst of Spotify correct werd geactiveerd voor je via de Klantenzone of via de klantendienst.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Suzy | Community Manager

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1

@VrankenSuzy 

Via spotify.base.be hetzelfde, nl een melding dat men account niet gevonden is.

Geprobeerd via klantendienst, al 3keer halfuur aan het bellen geweest zonder resultaat...

heb zoals ik in men oorspronkelijk bericht vermeld een mail gehad met de bevestiging van activatie, maar zonder verder succes...

kan u nakijken of de dienst correct geactiveerd is en zo iet dit eventueel in orde brengen? 

Beantwoorden
0 Likes
Vrijwilliger
Vragen: 0

Hier hetzelfde probleem.

Hoop maar dat ze dit niet op de factuur gaan zetten als het niet werkt.

Beantwoorden
0 Likes
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 4

Hoi @-DuckOffAndDie- 

Ik heb het nagekeken en jammer genoeg merken we bij BASE hinder op met Spotify. Onze technici zijn dit momenteel aan het onderzoeken en doen hun uiterste best om een oplossing te voorzien.

Mocht je daar vragen over hebben, mag je BASE altijd contacteren via 1999 of via een privé berichtje op Social media. 

Groetjes,

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes