annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Status : geschorst. Wat betekent dit?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste,

Als ik kijk op MyBase vind ik terug bij mijn status : Geschorst?

Kan iemand me hierover info geven aub? Via website kan ik geen bericht sturen, steeds melding "probeer later opnieuw, niet mogelijk".

Er is ook geen openstaande factuur?

mvg,
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Dweerdi,

Ik heb dit voor je nagekeken.

Sinds 26 januari ben je klant geworden van BASE. Natuurlijk heel fijn en je bent van harte welkom Smiley Vrolijk !

Je lijn werd uit voorzorg geblokkeerd voor uitgaande gesprekken, sms'en en data. Dat komt omdat je factuur sinds 26 januari al opgelopen is tot een bedrag van 420.99 euro. De reden van de hoge kosten zijn oproepen die je gemaakt hebt naar service nummers. Tot nu toe heb je 386 euro verbruikt voor het bellen naar speciale nummers.

Je hebt het tarief BASE 25 Unlimited. Met deze tijdelijke promotie kan je ongelimiteerd bellen naar alle netwerken in België. Service nummers zijn niet inbegrepen. Deze worden altijd apart gefactureerd.

Er werden 6 sms'en naar je verstuurd om je te verwittigen van de oplopende kosten. Om de lijn te reactiveren is er een voorschot nodig van 350 euro. Je mag een betaalbewijs doorsturen naar risk.documents@telenetgroup.be. De verantwoordelijke afdeling zal je lijn vervolgens reactiveren.

Omdat je nog geen factuur hebt ontvangen, heb ik de gestructureerde mededeling en het BASE-bankrekeningnummer doorgestuurd via sms.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste, voorschot werd betaald en bewijs werd doorgemaild. Wanneer wordt de lijn geactiveerd aub? Gemaild om 9.14

mvg,
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Dweerdi,

Ik heb contact opgenomen met de verantwoordelijke afdeling en heb gevraagd je lijn te reactiveren. Omdat het betaalbewijs dat je hebt doorgestuurd geen officieel bewijs is, kan de lijn nog niet worden vrijgegeven. Op het betaalbewijs staat geschreven 'Dit is geen rekeninguittreksel noch een betalingsbewijs'.

Er zijn twee mogelijkheden:

1) Je stuurt nogmaals een e-mail naar risk.documents@telenetgroup.be met een officieel betaalbewijs of
2) over enkele dagen zal de betaling binnen zijn. Contacteer ons via Facebook (ik zag dat je dit al eerder gedaan hebt). Onze collega's zullen vervolgens de verantwoordelijke afdeling contacteren met de vraag je lijn te reactiveren.

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit vervelend voor jou is Dweerdi. Hopelijk heb je begrip voor deze situatie.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos