annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Twee sms'en tegelijk aangerekend. Hoe kan dit?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Op 31 oktober zijn er 2 smssen op hetzelfde moment aangerekend, terwijl ik er maar eentje verstuurd heb. Kan u die ene aftrekkende van mijn volgende factuur aub?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Barbara,

Wanneer je op de factuur ziet dat er twee sms'en tegelijk zijn aangerekend, duidt dit er meestal op dat dit over een lange sms ging.

Standaard bestaat een sms maximum uit 160 karakters. Bijna alle toestellen kunnen langere sms'en sturen dan dit. Elke keer wanneer één sms de limiet van 160 karakters bereikt, wordt er een nieuwe sms aan toegevoegd. Vandaar dat één sms uit meerdere sms'en kan bestaan.

Natuurlijk willen we dit graag voor jou nakijken! Je kan ons bereiken via Facebook en Twitter op werkdagen tussen 09h00 en 18h00. Je kan ook gratis bellen met je BASE-nummer naar 1999.
Heb je liever dat ik dit voor je check? Dan mag je je profiel vervolledigen zodat ik toegang heb tot je telefoonnummer. Maak je maar geen zorgen, enkel de moderatoren kunnen je nummer zien Smiley Knipoog .

Geef je me een seintje?

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Dag Debby,

Dat klopt niet. Het was maar 1 woord/cijfer dat verstuurd werd naar een dienst. Geen privé sms met ellenlange tekst dus.

mvg, B.
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Barbara]Dag Debby,

Dat klopt niet. Het was maar 1 woord/cijfer dat verstuurd werd naar een dienst. Geen privé sms met ellenlange tekst dus.

mvg, B.
Hey Barbara,

Bedankt om je profiel aan te vullen, zo heb ik je dossier erbij kunnen nemen Smiley Knipoog .

Op 31 oktober zie ik geen sms'en die aangerekend zijn. Op 1 november wel. Ik heb voor je gecheckt of de sms'en vanuit jouw simkaart verstuurd zijn en dit is toch echt wel zo.

Dit gaat niet over gewone sms'en, maar over premium nummers. In dit geval betaal je voor elke sms 4 euro aan het bedrijf waar je de sms naar gestuurd hebt. Deze kosten zijn dan ook niet bestemd voor BASE, maar voor de premium service die je hebt gebruikt. Vandaar dat kosten gemaakt met premium diensten apart op de rekening vermeld staan bij 'Bedrag te innen voor rekening van derden'.

Je kan dan ook best contact opnemen met het bedrijf dat je de dienst geleverd heeft.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes