annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Van Proximus naar BASE... via "Online"

Beantwoorden
DDM
Networker
Vragen: 3
Reacties: 16
De wereld van de informatica is iets fantastisch. Alles gebeurt ogenblikkelijk. Je bent nieuwe klant voor je het weet.
Alleen sedert 6/6 wacht ik op activatie. Dit gedeelte gebeurt blijkbaar nog te voet of heeft de baseshop gelijk als die zegt dat men wacht tot de bedenkperiode van 15 dagen voorbij is. Echt onprettig. Proximus geen ontvangst meer waar ik woon (reeds verscheidene maanden). Base raakt maar niet geactiveerd en ik moet dan maar mijn vaste lijn gebruiken (en betalen) of ergens heen gaan om te zien wie mij gebeld heeft. Top service..... Wanneer komt dit in orde. Aub niet weer binnenkort (bestelling 10023618)
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (11)
DDM
Networker
Ik ben blijkbaar niet de enige met dergelijk probleem. Zie naar de berichten van Charlotte waar ik tevens gereageerd heb. Men zeg dat alle begin moeilijk is. Met Base beginnen is reeds moeilijk zoniet onmogelijk.
Beantwoorden
0 Kudos
DDM
Networker
Hello Debby ,
Heb nogmaals gebeld naar het nummer 0478 19 1999. Daar vind men mijn gsm nummer niet terug. Ik zou nooit een overdacht van nummer aangevraagd hebben... blijkbaar zou mijn Basenummer geactiveerd zijn. Men zegt mij naar een baseshop te gaan, het nieuwe stop te zetten en te herbeginnen.... Ik vertrek morgen om 4 uur s'morgens. Tot op vandaag vond men mij steeds terug (u ook) en plots niets meer. In elk geval ik moet dat base nummer niet. Ik weet niet hoe het verder moet... Maar zoiets kan men niet van een klant verlangen (zijn ook dezelfde voorwaarden niet). Stuur mij aub geen nieuwe simkaart op en blokkeer mijn proximus niet. Ik zou dan zonder GSM vallen daar ik in het buitenland ben. het spreekt voor zich dat ik dan andere stappen.
zou ondernemen.
Met vriendelijke groeten
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Beste DDM,

We hebben elkaar net gesproken aan de telefoon.

Je bent momenteel in het buitenland. Het nummer zal niet worden overgedragen voordat je terug in België bent. Het is namelijk zo dat je in België moet zijn om bereik te hebben wanneer een nummer wordt overgedragen.

Zoals afgesproken spreken we elkaar weer van zodra je terug in het land bent. Goede reis!

Omdat je je vraag op twee plaatsen in de Community gesteld had en er op beide pagina's communitcatie is geweest, voeg ik even de andere pagina toe. Deze kan je hier vinden.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
DDM
Networker
Hello Debby,
Terug thuis... je mag bellen vanaf 9 uur zonder probleem
Beste groetjes
DDM
Beantwoorden
0 Kudos
DDM
Networker
Hellp Debby,
Ik vertrek donderdag terug naar Duitsland. Denk u dat het ooit in orde komt? Ben toch reeds zoals vermeld van donderdagavond terug.... Hoop doet leven. Toch reeds online besteld sinds 6/6/2016.
Groetjes
DDM
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
[quote=DDM]Hellp Debby,
Ik vertrek donderdag terug naar Duitsland. Denk u dat het ooit in orde komt? Ben toch reeds zoals vermeld van donderdagavond terug.... Hoop doet leven. Toch reeds online besteld sinds 6/6/2016.
Groetjes
DDM

Hey DDM!

Mijn excuses dat ik je nu pas contacteer! Vrijdag had ik een dagje vrij Smiley Knipoog
Ik heb je net geprobeerd te bellen, maar kreeg geen gehoor. Ik probeer vanmiddag nog eens.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
DDM
Networker
[quote=Debby][quote=DDM]Hellp Debby,
Groetjes
DDM

Hey DDM!

Mijn excuses dat ik je nu pas contacteer! Vrijdag had ik een dagje vrij Smiley Knipoog
Ik heb je net geprobeerd te bellen, maar kreeg geen gehoor. Ik probeer vanmiddag nog eens.

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Kudos
DDM
Networker
Hello Debby,
Dat is mijn huidig probleem... Kan je misschien (indien) ik niet antwoord een tweede maal ( direct daarna) proberen, de ontvangst valt konstant weg.
Bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator

Hallo DDM,

We hebben elkaar gelukkig ondertussen gesproken Smiley Knipoog
Geef je me een seintje wanneer de lijn actief is op het BASE netwerk? Dan zal ik het nodige voor je doen.

Goede reis alvast!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos