annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verbruik via app en klantenzone wordt niet meer geüpdatet. Wat nu?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo, Sinds 2 december wordt mijn verbruik niet meer bijgewerkt iin de base app en ook op de site in de klantenzone. Daar staat vermeld laatste activiteit 2 december. Ik heb base 35. Ik zou graag mijn internetverbruik willen zien. Groetjes glenn
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286


Goedemiddag Vercaemerg,

Ik heb dit voor jou nagekeken.

Het verbruik is inderdaad sinds 02/12/2016 niet meer geüpdatet in je klantenzone en de My BASE app. De oorzaak van het probleem is bekend en we werken momenteel aan een oplossing. Ik heb hiervoor een dossier opgemaakt met nr° 2083943. Onze excuses voor het ongemak!

Je kan het verbruik ondertussen wel controleren door een sms'je te sturen met CONSULT naar het gratis nummer 1912.

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik dat graag.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos