annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vorige week betaald en toch geblokkeerd?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,

Vorige week heb ik mijn openstaande factuur betaald. Ondertussen zijn we vandaag in het midden van een compleet nieuwe week en plots kan ik niet meer bellen. Ik krijg het bericht te horen dat ik geblokkeerd werd en alles wordt gereactiveerd na betaling.
Aangezien alles reeds betaald was, hoe kan dit?

Mvg
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Becky,

Wanneer je betaalt met een bankoverschrijving kan het tot 5 werkdagen duren voordat we de betaling ontvangen. Zo kan het gebeuren dat je al betaald hebt en je lijn toch geblokkeerd wordt.

Ik begrijp dat dit heel vervelend is hoor. Heb je misschien interesse in een domiciliëring? Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over je betalingen. Als je dit wenst, kan je dit activeren via de Klantenzone. Eenmaal de domiciliëring geactiveerd is, ontvang je een sms ter bevestiging.

Gelukkig werd je lijn ondertussen al gereactiveerd :$ .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Beste,

Ik heb alle facturen correct betaald. Gisteren kreeg ik bericht van uw technische dienst dat mijn laatste factuur van € 283,69 naar € 79.37 werd verminderd. Toch is mijn lijn vandaag plots geblokkeerd en krijg ik de melding dat ik 289,69 euro (het oude bedrag) dien te betalen. Dit is dus compleet onterecht en zeer onaangenaam. Mag ik vriendelijk vragen om mijn lijn zsm terug te activeren en mij de tijd geven om het nieuwe bedrag ook daadwerkelijk te betalen? 

Dank voor snelle (re)actie

Met vriendelijke groet

Beantwoorden
0 Likes