BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Beste Base,
Ik had 3 jaar geleden een speciaal gouden nummer aangekocht bij BASE.
Deze is door omstandigheden komen te vervallen.
December 2019 nam ik contact op met BASE om deze nummer terug te verkrijgen. Dit werd positief beantwoord maar ik moest eerst een nieuw abonnement afsluiten. Zo gezegd zo gedaan..
Na 3 maanden (!) op en af te hebben gebeld met de klantendienst, waar eerst 100% werd bevestigd dat ik de nummer terug zou kunnen krijgen uiteindelijk niets gebeurd.
Nu heb ik véél tegenstrijdige zaken gehoord van de klantendienst.. eerst wel dan niet. Uiteindelijk de hoop opgegeven.
Toch zou ik graag mijn gouden nummer terug willen hebben. Is dit nou mogelijk of niet? Kan ik hier een eensluidend antwoord op verkrijgen.
Dat is een zeer goede vraag @MB62 ,
Gezien het om een Gold nummer gaat, zullen we dit voor je moeten bekijken.
Kan je ons daarom een privé berichtje sturen op Facebook met je telefoonnummer, geboortedatum en volledige adres? https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium
Stuur gerust een screenshot door van dit gesprek, zodat de collega's de volledige context hebben om je verder te helpen
Groetjes,
Joyce | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Joyce, ik heb geen Facebook :-)
Ik heb je een PM gestuurd met de benodigde data.
@Joyce schreef:Dat is een zeer goede vraag @MB62 ,
Gezien het om een Gold nummer gaat, zullen we dit voor je moeten bekijken.
Kan je ons daarom een privé berichtje sturen op Facebook met je telefoonnummer, geboortedatum en volledige adres? https://www.messenger.com/login.php?next=https%3A%2F%2Fwww.messenger.com%2Ft%2FBASE.Belgium
Stuur gerust een screenshot door van dit gesprek, zodat de collega's de volledige context hebben om je verder te helpen![]()
Groetjes,
Dank voor je antwoord.