annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 3
Weet ik nog niet
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Leesfanaat
Waar vind ik mijn factuur
Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Waar vindt ik mijn factuur
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Waar vindt ik mijn factuur
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Autosport]Waar vind ik mijn factuur

Hey Autosport!

Je vindt je factuur in onze Klantenzone.

Weet je niet hoe dit werkt? Het is heel makkelijk Smiley Knipoog . Via deze link kom je terecht op de Klantenzone. Je logt in met je telefoonnummer en een wachtwoord. Een wachtwoord vraag je aan door een gratis sms te sturen naar 1912 met daarin "LOGIN". Je krijgt een sms terug met een paswoord.

Eenmaal ingelogd kan je je wachtwoord aanpassen naar een wachtwoord van jouw keuze, zodat je dit beter kan onthouden.

Aan de rechterkant vind je een menubalk. Hier zie je het onderdeel 'Facturen'. Wanneer je hierop klikt verschijnen de facturen aan de linkerkant in PDF-formaat. Je klikt op het icoontje en de factuur opent zich. Je kan de factuur downloaden of uitprinten. Facturen worden 24 maanden lang bewaard.

Bekijk je je facturen liever via je smartphone? Dat kan ook! Je kan de MyBASE app gratis downloaden op je telefoon. De login-gegevens zijn hetzelfde als de login-gegevens van de Klantenzone. Je blijft 30 dagen ingelogd. Je hoeft dus niet telkens opnieuw in te loggen. Om het menu te zien waar de facturen worden aangeboden, druk je op het BASE-logo.

Moest er iets niet helemaal duidelijk zijn, dan hoor ik het uiteraard graag :$ .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes