BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Waar kan ik.zijn mijn history .van mijn berichten
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo Petermisa,
De historiek van je gesprekken en berichten vind je in de eerste plaats terug in je toestel.
Heb je een abonnement? Dan vind je de uitgaande oproepen en berichten terug op je eerstvolgende factuur.
Heb je een herlaadkaart? Dan vind je de uitgaande oproepen en berichten terug in de My BASE app.
Groetjes,
Ibi
Ik hebt nodig van 28.09.2017..ist belangrijk
En waar kan ik dat vinden ..history
Waar kan ik vinden mijn histori
Ik wiel mijn zijn histori belen en sms van 28.09.2017...wasr kan ik dat vinden?????????
Hallo Petermisa,
De historiek van je gesprekken en berichten vind je in de eerste plaats terug in je toestel.
Heb je een abonnement? Dan vind je de uitgaande oproepen en berichten terug op je eerstvolgende factuur.
Heb je een herlaadkaart? Dan vind je de uitgaande oproepen en berichten terug in de My BASE app.
Groetjes,
Ibi
Vind het niet normaal dat men bij een herlaadkaart de historiek kan bekijken van een paar uur geleden en bij een abonnement (die nochtans klantvriendelijker moet behandeld worden)niet.
Men moet een maand wachten,droevig.
Persoonlijk heb ik problemen dat er veel verdwijnt per dag van mijn account en men kan mij niet helpen,moet mijn factuur afwachten.
Zal beter volgende keer een herlaadkaart kopen an abonnement buiten.
Dag iedereen!
Weet iemand wat @Paconida kan doen om toch meer informatie te krijgen over haar actuele verbruik?
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .