annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom geen online korting op mijn rekening!

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hey ,
Ik heb op 23 - september online een abonnement besteld en dit zou op 28 september in orde zijn
nu was het niet in orde en via 1911 kregen ze mijn abonnement ook niet in orde
zodat ik op 30- september naar een verkoop pt kon ,om dit in orde te laten maken
nu zie ik op mijn 1 ste rekening dat ik helemaal geen online korting krijg
kunnen jullie dit alsnog in orde maken , merci
Edwin Spapen
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=edwin]Hey ,
Ik heb op 23 - september online een abonnement besteld en dit zou op 28 september in orde zijn
nu was het niet in orde en via 1911 kregen ze mijn abonnement ook niet in orde
zodat ik op 30- september naar een verkoop pt kon ,om dit in orde te laten maken
nu zie ik op mijn 1 ste rekening dat ik helemaal geen online korting krijg
kunnen jullie dit alsnog in orde maken , merci
Edwin Spapen

Hey Edwin,

Welkom op onze community!

Je hebt inderdaad je herlaadkaart online willen omschakelen naar een BASE15 abonnement waarbij je een korting ontvangt van €30.

De omschakeling werd blijkbaar niet uitgevoerd, omdat jouw adres niet gevalideerd kon worden door onze diensten. Je zou hiervan een mailtje moeten gekregen hebben.

Ondertussen ben je in één van onze shops geweest en heeft mijn collega het nodige gedaan. Uiteraard heb je recht op de online korting. Je krijgt gedurende 6 maanden een korting van €5 op de abonnementskosten. De eerste korting vind je terug op je eerstvolgende factuur van 13/11/2016.

Mocht je nog verdere vragen hebben, dan horen we dat graag Smiley Knipoog

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden