annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom nog abonnementskosten voor BASE Home Pack als we al overgestapt zijn?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,


wij ontvingen een brief waarin aangekondigd werd dat ons Home Pack op 16/3/207 stopgezet wordt.
Voor die datum moesten we een beslissing nemen.
Dit hebben we ook gedaan.
Op 10/3/2017 werden we Telenet.
Vandaag ontvang ik jullie factuur en zie dat jullie nog tot 16/3/2017 abonnement aanreken.
Ok het is maar een paar dagen maar waarom moeten wij die betalen?

Ik moet ze al bij Telenet betalen dus vind het niet echt kunnen dat jullie ze ook aanrekenen.
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Lesa,

De BASE Community geeft vooral support voor mobiele telefonie. Je kan best contact opnemen met onze collega's van de vaste diensten.

Dit kan telefonisch via 02 60 80 600 of via e-mail naar info@telenetgroup.be/ support@telenetgroup.be.

Hopelijk is er snel meer duidelijkheid Smiley Knipoog !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes