annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarschuwingsberichten voor je datagebruik

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
Om jou te informeren stuurt BASE sms’en uit wanneer jouw dataverbruik bepaalde limieten bereikt in België.

Je ontvangt 4 meldingen:
- De eerste sms als 80% van jouw databundel is opgebruikt
- De tweede sms als jouw databundel volledig opgebruikt is
- De derde sms wordt verstuurd als je €10 bovenop jouw bundel hebt verbruikt
- De laatste en vierde sms ontvang je bij €12,50 extra kosten voor mobiele data

Wat kan je doen om hoog dataverbruik te vermijden? Mobiele data steeds uitschakelen wanneer je het niet (actief) gebruikt of verbonden bent met WiFi, streamen beperken, … Hou jouw verbruik zeker in de gaten via de MyBASE app of de klantenzone.

Heeft iemand nog raad of tips?
Always happy to help you Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (4)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Vandaag kreeg ik een SMS met de melding dat mijn BB volume van 1024Mb is opgebruikt, raar want ik ben nog maar 1 week klant bij BASE. Bij nazicht op mijn verbruik staat er "Je hebt nog 495,76 MB over". Wat kan hier de verklaring voor zijn ?

Mvg
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Farao,

Het kan inderdaad goed zijn dat je op 24/05/2017 een sms'je kreeg i.v.m. Blackberry. De oorzaak was een technische storing. Het berichtje had je dus niet mogen ontvangen en mag je gewoon negeren. Onze excuses hiervoor!

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Kunnen die meldingen van dataopgebruikt uitgeschakeld worden .
Krijg steeds melding dat mijn data is opgebruikt en dit is helemaal niet juist.
Zeeer vervelend. En ik heb geen iphone, dus daar ligt het niet aan.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Kage,

Wat vreemd dat je data-alert-meldingen ontvangt terwijl je datavolume nog niet opgebruikt is. Ik raad je aan om de klantenservice te contacteren. Onze collega's kunnen dit voor je uitzoeken. Contacteren kan telefonisch naar 1999, via Facebook/ Twitter of via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be.

Kies je er toch voor om geen datameldingen meer te ontvangen? Dit kan je op twee manieren uitschakelen:

1) Via de Klantenzone
2) Door een sms te sturen naar 1908 met daarin STOPCHECK

Houd er rekening mee dat dit hoge datakosten met zich mee kan brengen.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos