annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer ik mijn herlaadkaart online wil registreren, krijg ik een "technische storing". Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Goeiemiddag,
Ik ben momenteel verschillende maanden in het buitenland dus zal normaal zeker niet voor de zomer in België passeren om mijn herlaadkaart te kunnen registreren in een base shop.
Zowel vorige week als nu heb ik verschillende keren geprobeerd dit via de base website te doen met een herlaadbeurt via invullen van het online formulier, maar telkens opnieuw krijg ik een foutmelding na het clicken op 'Herladen', een technische storing volgens weergegeven wordt.
Ook via klantenzone een bericht proberen verzenden via "Mijn Berichten" lukt niet en geeft een foutmelding.
Op deze manier wordt de registratie van de prepay herlaadkaart wel heel moeilijk en klantonvriendelijk.
Bedankt voor hulp in registratie van mijn herlaadkaart.

Groetjes,

Alex
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Highlighted
Student
Vragen: 0
Reacties: 5
Hey Alex,

Ik had da ook, en toen heb ik een andere browser gebruikt, en toen werkte het wel.

Succes!
Eveline
Eveline
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Goeinavond Eveline,

Bedankt voor de tip, maar met zowel Google Chrome als Internet Explorer krijg ik dezelfde technisch probleem melding.
En op mijn werk laptop kan ik geen andere software installeren jammer genoeg.

Base,

Hoe kan mijn probleem opgelost worden?

Groetjes,

Alex
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo Alex,

Zo'n foutmelding maakt het er inderdaad niet makkelijker op.
Kan je een printscreen van de foutmelding bezorgen aan mijn collega's van base.support@telenetgroup.be of ons een berichtje sturen via Facebook of Twitter?
Dit is een specifieke vraag waar we geen algemeen antwoord op kunnen geven en wat onderzocht zal moeten worden.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos