annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer komt mijn bestelde telefoon aan?

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

hallo, ik kreeg vandaag de melding dat het leveradres voor mijn toestel niet gevalideerd kon worden. Wat ik niet begrijp, want dit is mijn werkadres waar al mijn postpakketten aankomen.  Ik heb het leveradres opnieuw gestuurd naar onlinesimsupport@telenetgroup.be  Aangezien dit een kerstgeschenk is, zou ik graag feedback ontvangen in verband met de verwachte levertermijn, en of deze validatie een invloed heeft op de levertermijn.  Hopelijk krijg ik langs deze weg een antwoord.  Mvg., Dimitri

PS mijn bestelnummer is 10704182

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Studiomeer,

 

Ik hoop dat je ondertussen het toestel goed hebt mogen ontvangen.

Je kan voor dit soort specifieke vragen beter contact opnemen met onze klantenservice. Op die manier kunnen we je sneller en efficiënter helpen Smiley Knipoog .

Je vindt de verschillende mogelijkheden via onze website, bij 'support'.

 

Groetjes, 

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos