Beste KyrahVC,
Dat is wel heel erg vreemd! Dus je hebt het abonnement van je grootvader opgezegd nadat hij kwam te overlijden. Stond het telefoonnummer op zijn naam? Zo ja, dan zou je volgende stappen hebben moeten ondernemen:
1) E-mail de overlijdensbrief naar credit.control@telenetgroup.be
2) Alle openstaande facturen dienen betaald te zijn
3) Voeg een bijkomende brief toe met daarin de vraag het abonnement stop te zetten (vergeet het telefoonnummer /klantennummer niet te vermelden)
4) Voeg de naam, adres en contactnummer van de persoon toe die de stopzetting aanvraagt
Heb je dit zo gedaan Kyrah? Het beste is dat je contact opneemt met de klantendienst zodat ze dit voor je kunnen uitzoeken. Je kan hen bereiken via telefoon op het nummer
0486 19 1999, vanaf een BASE-simkaart kan je bellen naar
1999. Ook kan je e-mailen naar
BASE.support@telenetgroup.be of neem contact op via
Facebook of Twitter. Houd zeker het klantennummer bij de hand wanneer je contact opneemt.
Groetjes,
Debby
Debby | Ex-Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .