annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

We krijgen nog steeds een factuur terwijl dit al lang werd opgezegd na overlijden. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
5 jaar geleden is mijn grootvader gestorven. Die zat bij BASE voor zijn GSM.
Nu hebben wij dat abonnement al opgezegd , maar mijn grootmoeder blijft facturen krijgen van BASE terwijl deze GSM zelf niet meer bestaat.
Er kan dus niet mee gebeld worden of een sms mee verstuurd worden , wat wel op de factuur vermeld staat.
Er staat dat er in 2016 en 2015 nog mee gebeld is terwijl wij er zeker van zijn dat dit niet kan.
Haar vaste telefoon kan het ook niet zijn , want daarvoor zit mijn grootmoeder bij proximus en ook daar betaalt ze een factuur voor.
Het komt er dus op neer dat ze dus een dubbele factuur heeft.
Hoe kan dit ? En hoe kan dit opgelost worden?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste KyrahVC,

Dat is wel heel erg vreemd! Dus je hebt het abonnement van je grootvader opgezegd nadat hij kwam te overlijden. Stond het telefoonnummer op zijn naam? Zo ja, dan zou je volgende stappen hebben moeten ondernemen:

1) E-mail de overlijdensbrief naar credit.control@telenetgroup.be
2) Alle openstaande facturen dienen betaald te zijn
3) Voeg een bijkomende brief toe met daarin de vraag het abonnement stop te zetten (vergeet het telefoonnummer /klantennummer niet te vermelden)
4) Voeg de naam, adres en contactnummer van de persoon toe die de stopzetting aanvraagt

Heb je dit zo gedaan Kyrah? Het beste is dat je contact opneemt met de klantendienst zodat ze dit voor je kunnen uitzoeken. Je kan hen bereiken via telefoon op het nummer 0486 19 1999, vanaf een BASE-simkaart kan je bellen naar 1999. Ook kan je e-mailen naar BASE.support@telenetgroup.be of neem contact op via Facebook of Twitter. Houd zeker het klantennummer bij de hand wanneer je contact opneemt.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos