annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Welke cijfers van de simkaart moet ik invoeren om een nummerbehoud aan te vragen?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik wil overschakelen van United telecom naar Base. Via internet moet ik de simkaartnummer van mijn huidige provider ingeven om mijn nummer mee over te nemen. Ik kan daar een nummer van 13 cijfers ingeven maar mijn simkaart heeft 19 cijfers. Hoe moet ik dit nu ingeven? Heeft iemand hier al ervaring mee. Op de klantendienst van Base kunnen ze me niet echt een antwoord geven.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Stefke,

Leuk dat je voor BASE kiest!! Smiley Erg vrolijk

Het is inderdaad zo dat een simkaart meerdere cijfers heeft dan de cijfers die nodig zijn om een nummerbehoud aan te vragen. Dit is zo bij eender welke simkaart, van eender welke provider.

Afhankelijk van welke provider het nummer overgenomen moet worden, hebben we de eerste 13, laatse 13 of een combinatie van andere cijfers nodig.

Bij United Telecom zijn het de laatste 13 van de 19 cijfers die je in mag voeren.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Debby bedankt voor je reactie. Ik heb ook al gebeld met Base en daar vertelde ze mij dat het de eerste 13 zijn. En zo heb ik dat nu gedaan. Ga ik daar een fout melding vsn krijgen?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

O jee Stefke! Goh, op zich is dit niet zo heel erg hoor...

Ik raad je aan een e-mail te sturen naar onlinesimsupport@telenetgroup.be waarin je het ordernummer vermeldt samen met het volledige simkaartnummer van United Telecom.

Hopelijk is de aanvraag nog niet verwerkt, zodat mijn collega's van onlinesimsupport het simkaartnummer nog kunnen aanpassen.

Moest dit niet zo zijn, is dit geen ramp! Wanneer het foutieve simkaartnummer wordt doorgestuurd naar de oude provider, zal deze wijgeren om het nummer over te dragen. Hier word je van verwittigd via sms. Op dat moment mag je ons contacteren zodat we een nieuw nummerovername verzoek kunnen sturen naar United Telecom met de correcte informatie.

Onze excuses dat je twee tegenstrijdige antwoorden hebt gekregen Stefke! Gefrustreerde smiley

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos