BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
O jee Stefke! Goh, op zich is dit niet zo heel erg hoor...
Ik raad je aan een e-mail te sturen naar onlinesimsupport@telenetgroup.be waarin je het ordernummer vermeldt samen met het volledige simkaartnummer van United Telecom.
Hopelijk is de aanvraag nog niet verwerkt, zodat mijn collega's van onlinesimsupport het simkaartnummer nog kunnen aanpassen.
Moest dit niet zo zijn, is dit geen ramp! Wanneer het foutieve simkaartnummer wordt doorgestuurd naar de oude provider, zal deze wijgeren om het nummer over te dragen. Hier word je van verwittigd via sms. Op dat moment mag je ons contacteren zodat we een nieuw nummerovername verzoek kunnen sturen naar United Telecom met de correcte informatie.
Onze excuses dat je twee tegenstrijdige antwoorden hebt gekregen Stefke!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .