annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wie begrijpt er iets over de fakturen en betalingen bij base ?

Beantwoorden
Highlighted
thd
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik krijg praktisch dagelijks sms berichten van fakturen die nog betaald dienen te worden, nochtans deed ik al deze betalingen reeds...
Daarenboven werden mijn automatische domicilieringen eenzijdig vanuit base stop gezet, doordat zij meestal op laatste dagen maand gebeurden, waarbij rekening natuurlijk niet volgeld stond..
Ik belde met veel moeite naar Base, waar een vriendelijke persoon de domicilieringen op begin maand verplaatste. Ik moest zelf mijn domiciliering terug aanvragen in klantenzone.
Doordat de domicilieringen stopgezet werden, moest ik telkens 10 euro bijbetalen indien te laat..
Soit, ik hoop dat dit nu opgelost is, maar krijg ondanks al dit nog steeds sms voor achterstallige fakturen.
Wie heeft ook zo n abnormale situatie ondanks de betalingen uitgevoerd werden ? Er staat op klantenzone dat de tellers pas na 24 u aangepast worden, maar ik heb de indruk dat dit niet werkt !!!
Een heel ontevreden klant ( sinds 15 jaar)
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Goedemiddag Thd,

Ik wil dit graag voor je nakijken. Kan je je community-profiel met je gsm-nummer vervolledigen? Ik houd je dan verder op de hoogte!

Ter info: Het openstaand saldo en de ontvangen betalingen kan je trouwens makkelijk nakijken in je klantenzone op www.BASE.be.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos