Ik krijg praktisch dagelijks sms berichten van fakturen die nog betaald dienen te worden, nochtans deed ik al deze betalingen reeds...
Daarenboven werden mijn automatische domicilieringen eenzijdig vanuit base stop gezet, doordat zij meestal op laatste dagen maand gebeurden, waarbij rekening natuurlijk niet volgeld stond..
Ik belde met veel moeite naar Base, waar een vriendelijke persoon de domicilieringen op begin maand verplaatste. Ik moest zelf mijn domiciliering terug aanvragen in klantenzone.
Doordat de domicilieringen stopgezet werden, moest ik telkens 10 euro bijbetalen indien te laat..
Soit, ik hoop dat dit nu opgelost is, maar krijg ondanks al dit nog steeds sms voor achterstallige fakturen.
Wie heeft ook zo n abnormale situatie ondanks de betalingen uitgevoerd werden ? Er staat op klantenzone dat de tellers pas na 24 u aangepast worden, maar ik heb de indruk dat dit niet werkt !!!
Een heel ontevreden klant ( sinds 15 jaar)