annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wijziging tariefplan.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0
Hey,

Ik wijzigde zonet mijn tariefplan en vroeg mij nu af wanneer dit ingaat.
Ik kreeg bevestiging en zie ook in klantenzone dat nieuw tariefplan actief is, maar wordt de datum van aanvraag/verwerking nu mijn nieuwe facturatiedatum?
Of gaat dit pas in vanaf nieuwe maand op gebruikelijke datum.
Concreet oud tariefplan 2GB > nieuw 3GB, vanaf wanneer beschik ik over de extra data?
En wanneer is dit alles zichtbaar in de app/klantenzone
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
Hey znarf,

Als je per sms de bevestiging hebt ontvangen dat jouw tarief aangepast is, heb je nu al die bundels!
De app en klantenzone zullen snel geüpdatet worden, ten laatste wanneer jouw nieuwe facturatieperiode start.

Groetjes,
What's new?
Beantwoorden
0 Likes