annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zelf opties activeren via de Klantenzone: hoe en wat?

Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Geen zin om naar de klantendienst te bellen of te chatten met 1 van onze medewerkers? Geen nood! Vanaf nu kan je al onze opties en services zelf activeren via de Klantenzone of via sms. Zaken zoals data roaming bundels, internationale bel bundels, roaming bel bundels, Spotify…

Je activeert en combineert opties zoals jij het wil. Je kan een maximum aantal bundels tegelijk activeren. Als je dit overschrijdt wordt je verwittigd via sms. Al onze opties zijn telkens 30 dagen geldig. Let op dat je de optie deactiveert als je hem niet meer wil. Als je dit niet doet, loopt hij automatisch door naar de volgende maand.


Heb je een oud tariefplan? Je kan nog steeds al deze bundels activeren. Aarzel zeker niet om jouw BASE-tariefplan te vergelijken met onze huidige tarieven. Mogelijk vind je een tariefplan dat nog voordeliger is voor jou!


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos