annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

base menu op scherm

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 3
het base menu is niet meer te vinden op scherm, op scherm komt : plaats simkaart, maar die die in het toestel, heb net herladen via laptop, en dit gaat, begrijp niet hoe dit kan komen???
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (5)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Dilip Bouchaert]het base menu is niet meer te vinden op scherm, op scherm komt : plaats simkaart, maar die die in het toestel, heb net herladen via laptop, en dit gaat, begrijp niet hoe dit kan komen???

Hey Dilip,

Dat is wel vervelend! Heb je de simkaart al uit het toestel gehaald en er terug in geplaatst? Vaak helpt dit aangezien dit een boost geeft aan de simkaart.

Geef je me even een seintje of het probleem al dan niet is opgelost?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
thelpt niet, versta het niet hoe dit komt
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
simkaart nummer xxxxxxxxxxx GDSM NR xxxxxxxxxx
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Dilip Bouchaert]simkaart nummer xxxxxxxxx GDSM NR xxxxxxxxx

Beste Dilip,

We hebben elkaar al een paar keer gesproken via Facebook vandaag Smiley Knipoog

Je bedoelde dat de applicatie die je met je vorige simkaart automatisch ter beschikking had, niet meer zichtbaar was. Met deze applicatie kon je zaken zoals banxafe regelen. Zoals ik je vertelde is deze optie niet meer beschikbaar met nieuwe simkaarten. Banxafe is niet meer mogelijk.

Bepaalde zaken, zoals herladen of het betalen van de factuur, die je met de oude applicatie kon, kan je ook met de MyBASE app. Meer informatie over de MyBASE applicatie kan je hier vinden.

Ik heb trouwens het simkaartnummer alsook je mobiele telefoonnummer verborgen van deze pagina. Anders zou het kunnen dat je binnenkort gestalkt wordt Smiley Knipoog.

Als het niet helemaal duidelijk is voor je dan hoor ik het graag Dilip!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
[quote=Debby][quote=Dilip Bouchaert]simkaart nummer xxxxxxxxxxxx GDSM NR xxxxxxxxxxxxxxxxxx

Beste Dilip,

We hebben elkaar al een paar keer gesproken via Facebook vandaag Smiley Knipoog

Je bedoelde dat de applicatie die je met je vorige simkaart automatisch ter beschikking had, niet meer zichtbaar was. Met deze applicatie kon je zaken zoals banxafe regelen. Zoals ik je vertelde is deze optie niet meer beschikbaar met nieuwe simkaarten. Banxafe is niet meer mogelijk.

Bepaalde zaken, zoals herladen of het betalen van de factuur, die je met de oude applicatie kon, kan je ook met de MyBASE app. Meer informatie over de MyBASE applicatie kan je hier vinden.

Ik heb trouwens het simkaartnummer alsook je mobiele telefoonnummer verborgen op deze pagina. Anders zou het kunnen dat je binnenkort gestalkt wordt Smiley Knipoog.

Als het niet helemaal duidelijk is voor je dan hoor ik het graag Dilip!

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Likes