annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

collection@telenetgroep.be

Beantwoorden
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Betreft@telenetgroup.be,

 

Naar aanleiding van een adreswijziging zijn er een aantal briefwisselingen van Base niet toegkomen, waardoor ik pas als eerste berichtgeving een escalerende aanmanning kreeg. Ook door de overschakeling naar prepaid liet communicatie mislopen. Adreswijziging heb ik direct doorgegeven aan BASE maar bij facturatie wist men dit ondanks pas 2 maand later. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Ik heb eens brief ontvangen direct contact opgenomen met collection@telenetgroep.be met de uitleg en een betaalbewijs. Deze brief is nu een maand oud met waarin het laatste verzoek tot betaling (eerste brief en enige brief die ik ontving). En tot op heden nog geen antwoord gekregen van hen. Ook bellen naar klantendienst heeft geen zin. Zei kunnen ook enkel mailtje sturen met de vraag om contact op te nemen. 

 

Is dit opgelost door betaling?  is dit dossier door hen afgesloten en verwerkt maar is de mails na verwerken ook beantwoorden geen prioriteit? Wat is huidige stand van dit dossier en waarom antwoord men niet op mail verkeer..?

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hey Arnout, 

 

Aj, dat klinkt als een heel vervelende samenloop van omstandigheden. Heb je ondertussen al antwoord op je vragen mogen ontvangen? 

Zoniet, neem je best contact op met een BASE-collega door een bericht te sturen via de My BASE app of door een bericht te sturen via Facebook. Meer info over de contactmogelijkheden via deze link.

 

Groetjes, 

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos